Quantcast

Φάμελλος: «Συμφωνούμε απόλυτα με τη ΝΔ ότι “φταίει” αυτή η κυβέρνηση που προχωράει το μετρό Θεσσαλονίκης»

Ο αν. ΥΠΕΝ Σωκράτης Φάμελλος επεσήμανε ότι ενοχλεί τη ΝΔ το γεγονός ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης προχωράει γρήγορα και προεκτείνεται δυτικά...
Σε συνέντευξη που παραχώρησε σήμερα “Στο Κόκκινο 93,4” Θεσσαλονίκης, ο αν. ΥΠΕΝ Σωκράτης Φάμελλος επεσήμανε ότι ενοχλεί τη ΝΔ το γεγονός ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης προχωράει γρήγορα και προεκτείνεται δυτικά. Όπως είπε χαρακτηριστικά, “συμφωνούμε απόλυτα με τη ΝΔ ότι “φταίει” αυτή η κυβέρνηση που προχωράει το μετρό. Γιατί όντως είναι έργο αυτής της κυβέρνησης ότι βγήκαν οι λαμαρίνες από τους σταθμούς στην Ανατ. Θεσσαλονίκη.

Η ΝΔ δεν ενδιαφερόταν για τα έργα και τη Θεσσαλονίκη. Η μόνη έννοια του πολιτικού συστήματος στη Θεσσαλονίκη τα τελευταία χρόνια ήταν να επανεκλεγούν. Αυτή η οικογενειοκρατία και η άσκηση του επαγγέλματος του πολιτικού, δεν βοήθησε, ούτε τη Θεσσαλονίκη, ούτε τη χώρα. Να σας θυμίσω ότι τα έργα στο μετρό είχαν σταματήσει από τον Δεκέμβριο του 2014 πριν από την προκήρυξη των εκλογών. Εμείς καταθέσαμε τον Απρίλιο του 2015 την πρόταση “και αρχαία και μετρό” και σήμερα το κάνουμε πράξη. Πολύ καλά κάνει η ΝΔ και ζηλεύει γιατί δεν προχώρησε αυτή το μετρό στη Θεσσαλονίκη”.

Στη συνέχεια, ο Σωκράτης Φάμελλος επεσήμανε ότι το έργο της κεντρικής γραμμής προχωράει κανονικά, έχουν τελειώσει οι σήραγγες, ενώ του χρόνου θα έχει τελειώσει και το έργο της Καλαμαριάς. Τόνισε επίσης ότι είναι υποχρέωση της κυβέρνησης και της Αττικό Μετρό να ξεκινήσουν οι μελέτες και οι πρόδρομες εργασίες στα δυτικά,γιατί μόνο έτσι θα εξασφαλιστεί το έργο: “Οι μελέτες των προηγούμενων κυβερνήσεων για τα έργα ήταν τόσο πρόχειρες, που χρειάστηκε να γίνουν υπερβολικές τροποποιήσεις. Σε κάποιους σταθμούς της κεντρικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης υπήρχαν αποκλίσεις «ορόφων» στα υψόμετρα των μελετών. ‘Ή μήπως να θυμηθούμε τον δρόμο Θέρμη-Γαλάτιστα, 50 εκατομμυρίων ευρώ, που προκηρύχτηκε χωρίς απαλλοτριώσεις, χωρίς αντιπλημμυρικές μελέτες και δεν τελείωσε ποτέ;

Για εμάς το έργο του μετρό είναι σημαντικό γιατί εξασφαλίζει και στη Θεσσαλονίκη την ισότιμη πρόσβαση των πολιτών στο αγαθό των συγκοινωνιών. Καλά κάνει και προχωράει το έργο του μετρό στην Αθήνα, αλλά γιατί τόσα χρόνια στη Θεσσαλονίκη δεν είχε γίνει κάτι; Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης αντιλαμβάνονται πλέον ότι τα πράγματα μπορούν να γίνουν και αλλιώς στην πόλη. Όχι με μοιρασιές στα “δικά μας” τα παιδιά, αλλά προς όφελος όλων, γιατί δεν χρωστάμε σε κανέναν και εξυπηρετούμε όλους τους πολίτες”. Κλείνοντας την αναφορά του στο θέμα του μετρό, σημείωσε ότι δημιουργεί ερωτήματα η αντίδραση του περιφερειάρχη και του προέδρου της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας, στη χθεσινή σύσκεψη, και η συντονισμένη ανακοίνωση στη συνέχεια της ΝΔ: “Πολλοί αυτοδιοικητικοί μπερδεύουν την κομματική με την αυτοδιοικητική ταυτότητα’’, υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο αν. ΥΠΕΝ.

Τέλος, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την ένταση στο Αιγαίο και τα ελληνοτουρκικά, ο αν. ΥΠΕΝ είπε ότι η χώρα πρέπει να παραμείνει ήρεμη και να διεκδικήσει αυτό που ξέρει πολύ καλά να κάνει. Να υπερασπίζεται δηλαδή, την ειρήνη, τη δημοκρατία και την εργασία στη χώρα μας, αλλά και στις γειτονικές χώρες: “Η δική μας φιλειρηνική και δημοκρατική στάση, είναι αυτή που ακυρώνει οποιεσδήποτε στημένες φωνές έντασης που εκφέρονται για εσωτερική κατανάλωση στους γείτονες. Ο πόλεμος δεν είναι λύση. Ο πόλεμος δημιουργεί φτώχεια, δημιουργεί προσφυγιά, πόνο και θάνατο. Η ειρήνη και η εργασία ενώνουν τους λαούς στα Βαλκάνια και στην Ανατ. Μεσόγειο. H χώρα μας έχει το προτέρημα ότι αποτελεί την Ευρώπη και την Ευρωζώνη στην Ανατ. Μεσόγειο”, τόνισε ο Σωκράτης Φάμελλος, προσθέτοντας ότι, μετά και την επίλυση των σοβαρών προβλημάτων της κρίσης, η Ελλάδα είναι ο πιο σοβαρός και στιβαρός συνομιλητής και εγγυητής της δημοκρατίας και της ειρήνης στην περιοχή.

“Δεν θα ασχοληθούμε, είτε με ψέματα που ακούγονται από τη γείτονα, είτε με μια τεχνητή ένταση. Εμείς δεν αμφισβητούμε καμία διεθνή συνθήκη, αλλά δεν φοβόμαστε και κανέναν. Έχει η χώρα μας την ισχύ να παραμένει ήρεμη και να είναι ο εγγυητής της ειρήνης στην περιοχή”, κατέληξε.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τι αλλάζει στον κυκλοφοριακό «χάρτη» της Θεσσαλονίκης – Ποιες ρυθμίσεις ακολουθούν

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ολοκληρώνεται η διάνοιξη των σηράγγων της βασικής γραμμής