Quantcast

"Κράτα μου μια θέση στην αιωνιότητα μέσω Facebook!"

Δύο... μακάβριες υπηρεσίες είναι ήδη online από την εταιρεία i-Postmortem Limited. Το i-Tomb ή «Facebook των νεκρών» και το i-Memorial ή «Facebook του μνημείου»...
Μην φτύνετε στον κόρφο σας. Δύο μακάβριες υπηρεσίες είναι ήδη online από την εταιρεία i-Postmortem Limited. Το i-Tomb ή «Facebook των νεκρών» και το i-Memorial ή «Facebook του μνημείου» διατίθενται σε 16 διαφορετικές γλώσσες με ετήσια συνδρομή 50 και 120 δολάρια για κάθε λογαριασμό αντίστοιχα.

Η πρώτη υπηρεσία, το i-Tomb, αποτελεί στην ουσία ένα παγκόσμιο εικονικό κοιμητήριο, όπου οι χρήστες (ή μάλλον όχι οι ίδιοι) επιλέγουν τους εικονικούς τάφους τους (i-tombs) και οι φίλοι και συγγενείς τους μπορούν να ανεβάζουν αναμνηστικές φωτογραφίες, video, μουσική κ.ά.

Οπως ακριβώς και στα κοινά νεκροταφεία, τους εικονικούς τάφους θα μπορούν να επισκέπτονται οι γνωστοί των νεκρών, να ανάβουν κεριά και να αφήνουν λουλούδια. Σύμφωνα μάλιστα με την εταιρεία, σεβόμενη τη μνήμη των αποθανόντων δεν θα πουλάει εικονικά αγαθά, ενώ από την ιστοσελίδα θα απουσιάζουν και οι διαφημίσεις.

Η δημιουργία ενός «τάφου» στον Κυβερνοχώρο κοστίζει 37 ευρώ και μάλιστα για δύο μόνο χρόνια. Ο «εμπνευστής» της ιστοσελίδας Ζακ Μεκέλανι έχει ήδη συγκεντρώσει 1,5 εκατ. ευρώ σε χορηγίες.

Η δεύτερη υπηρεσία, το i-Memorial, έρχεται να συμπληρώσει την πρώτη μιας και απευθύνεται σε… ζωντανούς! Οι τελευταίοι έχουν την «ευκαιρία» να οργανώσουν τις εικονικές κηδείες τους, έτσι ώστε όταν έρθει εκείνη η ώρα οι φίλοι και οι συγγενείς τους να γνωρίζουν ακριβώς τι πρέπει να κάνουν.

Συγκεκριμένα, οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να ετοιμάσουν αποχαιρετιστήρια video προβάλλοντας την ιστορία της ζωής τους, να αφήσουν προσωπικά μηνύματα στους αγαπημένους τους (τα οποία διαβάζονται αποκλειστικά μετά τον θάνατό τους) αλλά και να τους ενημερώσουν για τις τελευταίες ευχές τους μέσω email!

Η ιστοσελίδα i-Memorial προσφέρει και την εφαρμογή «θυρίδα», που επιτρέπει στους χρήστες ναα ανεβάζουν σημαντικά έγγραφα που δεν θέλουν να έχουν κρυμμένα στο σπίτι. Ολες αυτές οι πληροφορίες στέλνονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόλις οι διαχειριστές της ιστοσελίδας ενημερωθούν για τον θάνατο κάποιου μέλους τους.

Ταυτόχρονα, δημιουργείται και ένας «τάφος» στην ιστοσελίδα i-Tomb, στην οποία γράφεται ό,τι έχει αποφασίσει ο ίδιος ο αποθανόντας. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ των διάφορων θεμάτων (layouts) που θα έχει η σελίδα του νεκρού και να διαλέξουν, επίσης, τη… μουσική υπόκρουση του προφίλ.

Για τους Κινέζους άλλωστε ό,τι έχει σχέση με τον θάνατο αποτελεί μέρος της καθημερινότητας. Δύο φορές τον χρόνο διοργανώνουν ειδικές τελετές για να τιμήσουν τους νεκρούς τους ακόμα και αυτούς που πέθαναν αιώνες πριν.

Και έπειτα λένε ότι οι άνθρωποι φοβούνται τον θάνατο. Να μην ξεχαστούν φοβούνται και ψάχνουν φορέα για την αιωνιότητα!

ΠΗΓΗ: ESPRESSO