Quantcast

Η Ρωσία διαφημίζει στην τηλεόραση τον Κιμ και την ευτυχία στη Βόρεια Κορέα!

Ενώ επιδεινώνονται καθημερινά οι σχέσεις της Βόρειας Κορέας με τις ΗΠΑ, η ρωσική τηλεόραση επαινεί τις χάρες του δικτατορικού καθεστώτος, ενώ ένα ιδιωτικό πρακτορείο ταξιδίων εξειδικευμένο για την Πιονγιάνγκ θα ανοίξει στη Μόσχα.
Τι είναι η Βόρεια Κορέα για τη Ρωσία; Οι υπέροχες παραλίες, τα κομμωτήρια, η κουζίνα της, τα χιονοδρομικά, τα μνημεία της. Η κομμουνιστική Βόρεια Κορέα, η οποία προκαλεί τις ΗΠΑ για πυρηνικό πόλεμο, έγινε αντικείμενο διαφημιστικής εκστρατείας στη Ρωσία.

Την περασμένη Δευτέρα άνοιξε μάλιστα το πρώτο γραφείο ταξιδίων στη Μόσχα το οποίο προσφέρει στη ρωσική πελατεία του «ταξίδια σε γκρουπ ή ιδιωτικά» τα οποία προορίζονται «να δείξουν στους επισκέπτες τις χάρες της πιο κλειστής χώρας στον κόσμο», σύμφωνα με το σάιτ της εταιρείας Nkorean.ru.

«Παιχνίδια» πυρηνικού ολέθρου: Τραμπ: Τέρμα τα λόγια! - Β.Κορέα: Η Ιαπωνία κινδυνεύει με «αυτοκαταστροφή»

Η ανακοίνωση, όπως αναφέρει το iefimerida.gr, έγινε σε συνέντευξη τύπου παρουσία ενός συμβούλου της πρεσβείας της Βόρειας Κορέας στη Μόσχα, του Kim Sen Koun, και του προέδρου της ρωσικής Ενωσης ταξιδιωτικών πρακτορείων, Sergueï Golov.

Παράλληλα με αυτή την εμπορική πρωτοβουλία, η δημόσια ρωσική τηλεόραση επαινεί καθημερινά την ποιότητα ζωής στην κομμουνιστική Βόρεια Κορέα. Τη μία μέρα παίζει ρεπορτάζ για τις εορταστικές εκδηλώσεις στους δρόμους της πρωτεύουσας Πιονγιάνγκ, όπου οι πολίτες χορεύουν και κάνουν γυμναστική.



Την άλλη παίζει ρεπορτάζ για την εξάπλωση της βορειο-κορεάτικης μόδας, γεμάτης χρώματα, σε ινστιτούτα ομορφιάς μεγάλης πολυτέλειας (το έπαιξε στις 22 Αυγούστου), ή στην καλλιέργεια του τζίτζερ, όπου ανακαλύπτουμε εργάτες χαμογελαστούς και επιμελείς.

Η Πιονγιάνγκ, εξηγούσε ένα ρεπορτάζ της 23ης Αυγούστου, αφιερωμένο στην βορειο-κορεάτικη γαστρονομία, «είναι η πόλη των χιλίων εστιατορίων. 15 διαφορετικά πιάτα είναι το καθημερινό ελάχιστο δείγμα».

Στις 24 Αυγούστου, οι τηλεθεατές ανακάλυπταν «την ομορφιά της μπιγκόνιας, η οποία αποτελεί την εθνική περηφάνεια της χώρας», ενώ η δημοσιογράφος άρχιζε να ποτίζει τα λουλούδια, υπό τους ήχους μιας γλυκανάλατης μουσικής. Θύμιζε, μάλιστα, με δήθεν αντικειμενικό ύφος, ότι προς τιμήν του πρώην προέδρου Κιμ Γιόνγκ Ιλ, το διάσημο κόκκινο λουλούδι ονομάστηκε «Kimjongilia».

Το γερμανικό περιοδικό «Focus» έκανε σχετικό ρεπορτάζ για την διαφήμιση της Βόρειας Κορέας στη δημόσια ρωσική τηλεόραση.