Quantcast

«Φρένο» από τρόικα στις μειώσεις των τελών κυκλοφορίας Ι.Χ. ευπαθών ομάδων

Μόλις μερικές χιλιάδες πολύτεκνοι θα πληρώσουν τελικά μειωμένα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2018 καθώς η τρόικα έθεσε πολύ αυστηρά κριτήρια για να δώσει το «πράσινο φως» στην κυβέρνηση.
Του Γιώργου Κ. Ανδρή

Μόλις μερικές χιλιάδες πολύτεκνοι θα πληρώσουν τελικά μειωμένα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2018 καθώς η τρόικα έθεσε πολύ αυστηρά κριτήρια για να δώσει το «πράσινο φως» στην κυβέρνηση.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες του enikonomia.gr το σχέδιο μείωσης των Τελών Κυκλοφορίας που αποκάλυψε η εφημερίδα «Ειδήσεις» το Σάββατο ήταν εκείνο που παρουσίασε το οικονομικό επιτελείο στην τρόικα αλλά τελικά τα στελέχη των δανειστών περιόρισαν σε μερικές χιλιάδες πολύτεκνους μόνο την μείωση των Τελών Κυκλοφορίας καθώς θα αφορά μόνο εκείνους που έχουν από 4 ή 5 παιδιά και άνω και βέβαια το όχημά τους κινείται με κινητήρα από 1.929 κ.εκ. και άνω.

Οπότε όλες οι υπόλοιπες προτάσεις του οικονομικού επιτελείου που αφορούσε σε περίπου 400.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες παραπέμπονται για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2019 και βέβαια θα εξαρτηθούν οι τελικές αποφάσεις από την πορεία των δημοσιονομικών εσόδων.

Πολύτεκνοι

Οι πολύτεκνοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με 4 ή 5 παιδιά και άνω είναι τελικά οι μόνοι που σίγουρα θα δουν να μειώνονται τα ποσά των Τελών Κυκλοφορίας των οχημάτων τους σε ποσοστό από 10% έως και 30% ανάλογα με τον κυβισμό του οχήματος που διαθέτουν αλλά και κάποια εισοδηματικά κριτήρια που ενδεχομένως να εισαχθούν ώστε οι μειώσεις να είναι δίκαιες.

Να υπενθυμίσουμε πως η μείωση των Τελών Κυκλοφορίας αποτελούσε πάγιο αίτημα των πολυτεκνικών οργανώσεων για πάνω από 10 χρόνια καθώς όπως τόνιζαν οι πολυμελείς οικογένειές τους δεν μπορούσαν να μετακινηθούν σε συμβατικά αυτοκίνητα που μπορούσαν να φιλοξενήσουν έως 5 άτομα με αποτέλεσμα τα 7θέσια ή 9θέσια οχήματα να αποτελούν μονόδρομο για εκείνους.

Ωστόσο τα πολυμορφικά οχήματα με πολλές θέσεις κινούνταν κατά βάση από 2λιτρους κινητήρες με αποτέλεσμα τα Τέλη Κυκλοφορίας να είναι υπέρογκα καθώς κυμαίνονταν σε περίπου 660 ευρώ ή και παραπάνω αν το όχημα κινούνταν από κινητήρα με κυβισμό άνω των 2,5 λίτρων.

Τι θα πληρώσουν οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες ΙΧ

Όσον αφορά τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων το ύψος των Τελών Κυκλοφορίας 2018 που θα καλεστούν να πληρώσουν προς τα τέλη Νοεμβρίου αναμένεται να είναι το ίδιο με πέρυσι ωστόσο οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν στα τέλη Οκτωβρίου όπου θα υπάρχει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα των εσόδων.

Πατήστε ΕΔΩ και δείτε πίνακες με τα ποσά για τα τέλη κυκλοφορίας 2017 ανάλογα με την ηλικία του αυτοκινήτου, τα κυβικά αλλά και τους ρύπους.

ΠΗΓΗ: enikonomia.gr