Quantcast

Το φεστιβάλ του «κανείς»

«ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΕΑΤΡΟ για να πλουτίσουμε τους εαυτούς μας, το κοινό που μας παρακολουθεί κα όλοι μαζί να βοηθήσουμε να δημιουργηθεί ένας πλατύς, ψυχικά πλούσιος και ακέραιος πολιτισμός στον τόπο μας».
«ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΕΑΤΡΟ για να πλουτίσουμε τους εαυτούς μας, το κοινό που μας παρακολουθεί κα όλοι μαζί να βοηθήσουμε να δημιουργηθεί ένας πλατύς, ψυχικά πλούσιος και ακέραιος πολιτισμός στον τόπο μας». Αυτά έλεγε ο Κάρολος Κουν, απόγονος και κληρονόμος της σπουδαιότερης παγκοσμίως θεατρικής παράδοσης. Την παράδοση που οφείλει να σέβεται ο κάθε υπουργός Πολιτισμού, αλλά και ο νέος διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Γιαν Φαμπρ. Ο Βέλγος, όμως, δεν γνωρίζει για το ελληνικό θέατρο. Και επειδή δεν προλαβαίνει να μάθει, αλλά προλαβαίνει να διευθύνει, αποφάσισε να γεμίσει το πρόγραμμα με παραγωγές από την πατρίδα του. Η παράσταση του Φαμπρ, «τα παλλόμενα πέη», αποτελεί διαβατήριο γνωριμίας με την τέχνη του. Η γνωστή παλινδρομική κίνηση εξάλλου έχει αναγορευθεί σε τέχνη. Το φεστιβάλ θα μετονομαστεί σε διεθνές. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να μη δικαιωθεί το ελληνικό θέατρο, αλλά σίγουρα θα δικαιωθεί η πιο πολυχρησιμοποιημένη ελληνική λέξη. Αυτή της μαλ..ίας.

ΥΓ.: «Η Ελλάδα πρέπει να πρωταγωνιστεί για τον πολιτισμό. Η Ελλάδα, αυτό είναι η κληρονομιά της, αυτό είναι η περιουσία της και αν το χάσουμε αυτό δεν είμαστε κανείς».
Μελίνα Μερκούρη.