Quantcast

Νέο Toyota Corolla Touring Sports: Πρακτικότητα και στιλ

Ο «θρύλος» της Corolla επιστρέφει ανανεωμένος και πλέον με υβριδική τεχνολογία.

Θεωρώ ότι ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσεις τις προκλήσεις που δημιουργούνται σε όλο τον κόσμο είναι να αναζητήσεις τις ρίζες σου και να εκμεταλλευτείς τα βασικά στοιχεία που υπάρχουν στο DNA σου. Αυτό έκανε και η Toyota, η μεγαλύτερη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, που έχει γευτεί την επιτυχία της κατάκτησης της πρώτης θέσης στην παγκόσμια αγορά του αυτοκινήτου.

Η μάρκα, που είναι συνώνυμο της αξιοπιστίας και της αντοχής, με τις πιο καλές περγαμηνές στο θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος, ξεκίνησε την αναδιάρθρωση της γκάμας της με μπούσουλα την αξεπέραστη ιαπωνική φιλοσοφία. Επαναφέρει την ονομασία Corolla σε όλη τη σειρά των νέων μικρομεσαίων μοντέλων της. Η ονομασία που συνόδευσε πάνω από 45 εκατ. ιαπωνικά αυτοκίνητα, από το 1966, επανέρχεται στη διεθνή γκάμα της φίρμας.

Η νέα ονομασία συμπίπτει με την υιοθέτηση της νέας παγκόσμιας αρχιτεκτονικής Toyota New Global Architecture (TNGA) από το Corolla, που αντικαθιστά τις τρεις διαφορετικές πλατφόρμες, οι οποίες υπάρχουν αυτή τη στιγμή. Το ξεκίνημα της νέας προσπάθειας σηματοδοτεί η παγκόσμια πρεμιέρα του Τoyota Corolla Touring Sports στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι (4-14 Οκτωβρίου).

Το αμάξωμα είναι προϊόν ευρωπαϊκής σχεδίασης και εξέλιξης και απευθύνεται σε όλους όσοι αναζητούν πρακτικότητα και στυλ. Υποδηλώνοντας τη συνεχή προσήλωση της μάρκας στην υβριδική τεχνολογία, θα προσφέρει στους πελάτες έναν μόνο συμβατικό κινητήρα -έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2 116 ίππων- και δυνατότητα επιλογής από δύο υβριδικά σύνολα, 1.8 122 ίππων, είτε 2.0 180 ίππων. Το τελευταίο είναι μια μοναδική πρόταση στην κατηγορία, καθώς κανένας άλλος συμβατικός κινητήρας δεν μπορεί να προσφέρει έναν εφάμιλλο συνδυασμό επιδόσεων και χαμηλών ρύπων.

Το αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο 1.8, με αθόρυβη, εύχρηστη και άμεσης απόκρισης τεχνολογία EV, είναι αυτοφορτιζόμενο και προσφέρει χαμηλό λειτουργικό κόστος. Συνεχίζοντας να ανταμείβει τους πελάτες με τα παραπάνω πλεονεκτήματα, η δίλιτρη μονάδα εκμεταλλεύεται πλήρως την πρόσθετη οδηγική άνεση, ευστάθεια, συμπεριφορά και οδηγική απόλαυση που είναι εγγενή χαρακτηριστικά της νέας πλατφόρμας Toyota New Global Architecture (TNGA) GA-C.

Το νέο Corolla υιοθετεί ένα δοκιμασμένο σύστημα εμπρός ανάρτησης με γόνατα MacPherson, νέα διάταξη πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων, νέα τεχνολογία βαλβίδων αμορτισέρ και, για πρώτη φορά, το προαιρετικό Adaptive Variable Suspension (AVS).

Στην οδική συμπεριφορά και ευελιξία, κλειδί είναι ο χαμηλά τοποθετημένος κινητήρας, το χαμηλό σημείο των καθισμάτων και η θέση της υβριδικής μπαταρίας κάτω από τα πίσω καθίσματα. Ο συνδυασμός όλων αυτών προσφέρει στο Corolla Touring Sports ένα χαμηλό κέντρο βάρους.

Στις ανώτερες εκδόσεις προσφέρεται μια ολοκληρωμένη σειρά προηγμένων τεχνολογιών άνεσης και πρακτικότητας (όπως σε παγκόσμια πρωτιά όργανα 3-D Driver, premium Head-Up Display, Premium ηχοσύστημα JBLGreen Edge, ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου ή το Toyota Touch Multimedia System), που αναβαθμίζει τη ζωή στο αυτοκίνητο για τον οδηγό και όλους τους επιβάτες.