Quantcast

Τον Μάιο του 2020 θα ανοίξει το King’s Palace

Τον Μάιο του 2020 προβλέπεται ότι θα ανοίξει το ανακαινισμένο ξενοδοχείο King’s Palace στη συμβολή των οδών Πανεπιστημίου και Κριεζώτου, έχοντας προηγηθεί τον Μάρτιο του ίδιου έτους ένα soft opening.

Πρόκειται για το τρίτο πολυτελές ξενοδοχείο της ΛΑΜΨΑ Α.Ε. στην Αθήνα («Μεγάλη Βρεταννία» και King George), με την ολοκλήρωση των εργασιών στο κτίριο, ιδιοκτησίας του Αλληλοβοηθητικού Ταμείου Πρόνοιας Πρώην Εργαζομένων ΑΤΕ, να τοποθετείται χρονικά στις αρχές του 2020.

Πρόθεση της ΛΑΜΨΑ, η οποία έχει μισθώσει το ακίνητο για 30 χρόνια, είναι η αναβίωση του παλιού King’s Palace, γι’ αυτόν τον λόγο η εταιρεία θα διατηρήσει την επωνυμία του ξενοδοχείου, τη διαχείριση του οποίου θα αναλάβει η MGallery του γαλλικού ομίλου Accor Hotels. Πηγές της εταιρείας εκτιμούν ότι η επένδυση αναμένεται να ξεπεράσει τα 20 εκατ. ευρώ, με τον αρχικό προϋπολογισμό να κυμαίνεται στα 16-17 εκατ. ευρώ.

Το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο στην καρδιά της Αθήνας θα έχει δυναμικότητα 180 δωματίων, με τους επικεφαλής της ΛΑΜΨΑ να μην αποκλείουν στο μέλλον την αγορά ενός ακόμη ξενοδοχείου. «Παρακολουθούμε την αγορά, αν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον που μπορεί να εισφέρει στην ξενοδοχειακή αγορά και να είναι αντάξιο του επιπέδου του ομίλου, θα το εξετάσουμε», εξηγούν.

Αύξηση τζίρου 10%

Με αυξημένα μεγέθη αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2018 για τη ΛΑΜΨΑ Α.Ε., η οποία ελέγχει τα δύο εμβληματικά ξενοδοχεία της πλατείας Συντάγματος, τη «Μεγάλη Βρετάννια» και το King George, με τις πληρότητες να παρουσιάζουν άνοδο της τάξης του 2-4%, ξεπερνώντας το 75% κατά μέσο όρο και τον τζίρο να καταγράφει αύξηση σε ποσοστό 10%, άνοδος που αποδίδεται τόσο στην αυξημένη πληρότητα, όσο και στην άνοδο των τιμών των δωματίων.

Σταθεροποιητικά, παρά τα σημάδια κόπωσης του Αυγούστου, κινήθηκε η χρονιά για το Sheraton της Ρόδου, το οποίο εντάχθηκε πριν από λίγες ημέρες στον όμιλο της ΛΑΜΨΑ. Σε αντίστοιχους ρυθμούς με το 2017 κινήθηκε η φετινή χρονιά και για τη Σερβία, γεγονός που αποτιμάται θετικά από τους επικεφαλής της εταιρείας καθώς τα μεγέθη την τελευταία διετία έχουν παρουσιάσει αύξηση συγκριτικά με το παρελθόν, παρά το γεγονός ότι η διαθεσιμότητα δωματίων στο Βελιγράδι έχει πολλαπλασιαστεί.

Μείωση μέσης δαπάνης και προβλήματα κορεσμού

Αναφερόμενοι στην ξενοδοχειακή αγορά της Αθήνας, οι επικεφαλής της ΛΑΜΨΑ εμφανίστηκαν ικανοποιημένοι για τη φετινή πορεία του τουρισμού, παρά το γεγονός ότι προς το τέλος του καλοκαιριού υπήρχαν ενδείξεις για κόπωση. Τόνισαν, δε, ότι «η μόδα να επενδύουμε συνέχεια σε ξενοδοχεία, μικρά καταλύματα κ.λπ. κινδυνεύει να γίνει φούσκα», με ενδεχόμενο τη δημιουργία μιας νέας γενιάς NPLs για τις τράπεζες. «Οφείλουμε να εξετάζουμε με σοβαρότητα κάθε επένδυση, να ξέρουμε ότι δεν είναι όλα όπως φαίνονται».

Σχετικά με τις βραχυχρόνιες μισθώσεις που πραγματοποιούνται διαδικτυακά μέσω πλατφόρμας τύπου airbnb, πηγές της εταιρείας επεσήμαναν ότι πρόκειται για ένα νέο προϊόν, το οποίο φέρνει ταξιδιώτες, ωστόσο πρέπει να υπάγεται σε κανόνες όπως όλες οι επιχειρήσεις. «Δεν δαιμονοποιούμε την airbnb», τόνισαν χαρακτηριστικά, ενώ επέστησαν προσοχή στη μείωση της μέσης κατά κεφαλή δαπάνης, παρά τις αυξημένες αφίξεις, γεγονός που μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα κορεσμού, ειδικά σε προορισμούς που δεν έχουν τις κατάλληλες υποδομές. «Η χώρα πάσχει από υποδομές. Πρέπει να γίνει μεγάλη προσπάθεια για τη διατήρηση των προορισμών, αλλιώς θα τεθεί περιβαλλοντικό ζήτημα. Πρέπει να χαραχθούν πολιτικές έτσι ώστε η χώρα να αυξήσει την ποιότητα των υποδομών της. Η Ελλάδα πρέπει να επενδύσει στη βαριά βιομηχανία της, επεσήμαναν.