Quantcast

Συγγνώμη της Βουλής από πολίτη ΑμΕΑ που ταλαιπωρήθηκε λόγω βλάβης μηχανήματος υποβοήθησης

Συγγνώμη από τον πολίτη με κινητικά προβλήματα ο οποίος σήμερα το πρωί υπέστη απίστευτη ταλαιπωρία, λόγω βλάβης του μηχανήματος υποβοήθησης ΑμΕΑ ζήτησε η Βουλή.

Μιλώντας στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες η διευθύντρια του γραφείου του γενικού γραμματέα της Βουλής Βάσω Τσακανίκα μετέφερε τη συγγνώμη του Γενικού Γραμματέα και του Προέδρου της Βουλής για την ταλαιπωρία του ανθρώπου.

"Έχουμε κάνει τα τελευταία τρία χρόνια πάρα πολλές προσπάθειες για την πρόσβαση των αναπήρων, βλέπουμε με μεγάλη ευαισθησία το θέμα και μας φέρνει σε δύσκολη θέση αυτό που συνέβη. Τις επόμενες ημέρες θα γνωρίζουμε με στοιχεία από την εταιρία τι ακριβώς έγινε, ενώ επανελέγχονται τεχνικά τα πάντα" είπε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του ο διευθυντής των αρμοδίων υπηρεσιών υποστήριξε ότι την ευθύνη για τον έλεγχο του αναβατορίου έχουν οι τεχνικές υπηρεσίες, οι οποίες διενεργούν έλεγχο κάθε μήνα στα μέσα πρόσβασης των ΑμΕΑ στη Βουλή.

Στο συγκεκριμένο αναβατόριο είχε γίνει έλεγχος μόλις πριν 2 εβδομάδες και δεν είχε διαπιστωθεί κανένα θέμα. "Έχουμε καλέσει και την εταιρία που το εγκατέστησε να το ελέγξει και να μας ενημερώσει διεξοδικά γιατί δεν λειτούργησε" κατέληξε.

Δ/ντρια Γενικού Γραμματέα Βουλής

«Ζήτω συγγνώμη εκ μέρος του Γενικού Γραμματέα και του Προέδρου της Βουλής για την ταλαιπωρία του ανθρώπου. Έχουμε κάνει τα τελευταία 3 χρόνια πάρα πολλές προσπάθειες για την πρόσβαση των αναπήρων, βλέπουμε με μεγάλη ευαισθησία το θέμα και μας φέρνει σε δύσκολη θέση αυτό που συνέβη. Τις επόμενες ημέρες θα γνωρίζουμε με στοιχεία από την εταιρία τι ακριβώς έγινε, ενώ επανελέγχονται τεχνικά τα πάντα».