Quantcast

Αύξηση πωλήσεων για την Opel

Τον Μάρτιο, η Opel σημείωσε στην ευρωπαϊκή αγορά το υψηλότερο μερίδιο από τον Ιούνιο του 2011. Η γερμανική μάρκα κατέκτησε το 6,7% του συνόλου της αγοράς.
Του Σπύρου Ρέκκα

Τον Μάρτιο, η Opel σημείωσε στην ευρωπαϊκή αγορά το υψηλότερο μερίδιο από τον Ιούνιο του 2011. Η γερμανική μάρκα κατέκτησε το 6,7% του συνόλου της αγοράς.

Οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων ανήλθαν περίπου στις 133.700 μονάδες, αύξηση πάνω από 9,3%, συγκριτικά με τον περσινό Μάρτιο.

Συνολικά, το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων Opel/Vauxhall αυξήθηκαν πάνω από 12.700 μονάδες, φτάνοντας τα 271.000 αυτοκίνητα. Η Opel ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη στην εγχώρια αγορά της, τη Γερμανία.

Τα Mokka και Meriva ήταν νούμερο 2 στις κατηγορίες τους το πρώτο τρίμηνο του 2014. Στη μεγαλύτερη αγορά της, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Vauxhall αύξησε τις πωλήσεις της κατά 17% τον Μάρτιο, συγκριτικά με πέρυσι. Τα Insignia και Zafira ήταν νούμερο 1 στις κατηγορίες τους, ενώ τα Corsa και Mokka κατατάχθηκαν στη 2η θέση.

Στην Ελλάδα, η αγορά δείχνει σημεία ανάκαμψης, με την Opel να παραμένει δυνατή και να προπορεύεται της αύξησης αυτής, επιτυγχάνοντας 12,2% μερίδιο αγοράς λιανικής.

«Είναι πολύ σημαντικό να επιτυγχάνεται αύξηση των πωλήσεών μας τόσο σε όγκο όσο και σε μερίδιο αγοράς από τους ιδιώτες, για το πρωτο τρίμηνο του 2014», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της GM Hellas, Γιάννης Πασσάδης, προσθέτοντας ότι «η επίδοση των κύριων μοντέλων μας είναι πλέον αποτυπωμένη με επιτυχία και στα στατιστικά στοιχεία τριμήνου.

Το Corsa αποτελεί τον ηγέτη στη συνολική αγορά ιδιωτών, ενώ το Mokka έπιασε κορυφή στην κατηγορία του στην αγορά ιδιωτών και “φλερτάρει” με την 1η θέση της συνολικής κατάταξης στην κατηγορία SUV».