Quantcast

Κέρδη για το λονδρέζικο τουρισμό εν μέσω αδύναμης στερλίνας

Ψηφίζοντας να φύγουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι Βρετανοί κινητοποίησαν την ανυπομονησία των τουριστών να αγοράσουν φθηνά τα προϊόντα των Burberry, Harrods Stilton και Liberty.
Ψηφίζοντας να φύγουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι Βρετανοί κινητοποίησαν την ανυπομονησία των τουριστών να αγοράσουν φθηνά τα προϊόντα των Burberry, Harrods Stilton και Liberty.

Η πτώση της στερλίνας έχει καταστήσει φθηνότερα τα αγαθά και τις υπηρεσίες της χώρας για τους ξένους αγοραστές.
 
Το Bloomberg μεταδίδει ότι οι καταναλωτές αντέδρασαν άμεσα, με τους Κινέζους ιδιαίτερα να «κλείνουν» διακοπές στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσω της ταξιδιωτικής εφαρμογής του Ctrip.com International.

Οι Κινέζοι είναι οι μεγαλύτεροι αγοραστές προϊόντων πολυτελείας, ενώ κάνουν τις περισσότερες αγορές τους στο εξωτερικό. Πέρυσι, έκαναν 270.000 ταξίδια στη Βρετανία, το οποίο αντιστοιχεί σε ετήσια αύξηση 46%, σύμφωνα με τον ιστότοπο VisitBritain.

Παράλληλα, η IAG, «μαμά» εταιρία της British Airways, τόνισε την Τρίτη ότι η αδύναμη στερλίνα θα τονώσει τις τουριστικές ροές στη χώρα.

«Δε θα εκπλησσόμουν να δω τουρίστες από την Κίνα και τη Μέση Ανατολή να συρρέουν στη Βρετανία, καθώς η αγοραστική τους δύναμη έχει αυξηθεί», τόνισε ο Edouard Meylan, διευθύνων σύμβουλος της ελβετικής κατασκευάστριας ρολογιών H. Moser & Cie.

«Είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν για να πάρουν έκπτωση πέντε μέχρι 10, μέχρι 20%», πρόσθεσε.

Οι περισσότεροι τουρίστες στη Βρετανία θα ωφελήσουν βρετανικές εταιρίες όπως η Burberry και η Mulberry, οι οποίες αντιμετωπίζουν δυσκολίες λόγω της επιβραδυμένης ζήτησης και των τρομοκρατικών επιθέσεων στην Ευρώπη.

Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η έκτη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο για δαπάνη σε προϊόντα πολυτελείας, στα15,5 δισ. ευρώ.

Ένα κέρδος για τη Βρετανία θα πλήξει τα καταστήματα λιανικής στην Ιαπωνία, τα καζίνο στο Μακάου και τους κοσμηματοπώλες στο Χονγκ Κονγκ.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr