Quantcast

Οι «Queen» σε τρισδιάστατη εικονική πραγματικότητα

Πέρυσι, οι Queen συνεργάστηκαν με την Google Play και την Enosis VR για να παρουσιάσουν μια 360 μοιρών εκδοχή εικονικής πραγματικότητας -εκδοχή VR, δηλαδή του βιντεοκλίπ ορόσημο της επιτυχίας, του 1975, του συγκροτήματος.
Μπορείτε να φανταστείτε τον Φρέντι Μέρκιουρι, μια βερσιόν «νέον» του Φρέντι Μέρκιουρι, να βαδίζει καμαρωτά γύρω σας; Την ώρα που ακούτε το «Bohemian Rhapsody»;

Ναι, τώρα, αυτή η φαντασία σας είναι πραγματικότητα. Πέρυσι, οι Queen συνεργάστηκαν με την Google Play και την Enosis VR για να παρουσιάσουν μια 360 μοιρών εκδοχή εικονικής πραγματικότητας -εκδοχή VR, δηλαδή- του βιντεοκλίπ-ορόσημο της επιτυχίας, του 1975, του συγκροτήματος.

Ένα βίντεο στο οποίο πιστώνεται το «μπουμ» των βιντεοκλίπ της ποπ, τη δεκαετία του '80.

Η διαδραστική εφαρμογή χρησιμοποιεί δισδιάστατες και τρισδιάστατες animation, σε συνδυασμό με κινήσεις χορευτών μπαλέτου, για να βυθίσει το θεατή στο «ασυνείδητο» του Φρέντι Μέρκιουρι.

Και, βεβαίως, αυτό που βλέπουμε, αλλάζει ανάλογα με το πού πέφτει το μάτι, καθώς παρακολουθούμε μέσα από τα VR ακουστικά μας. Αντίστοιχα, το τραγούδι έχει περάσει από remix, και ο ήχος αλλάζει καθώς ο θεατής στρέφει το κεφάλι του.

«Η αίσθηση παρουσίας που μπορούμε να επιτύχουμε στην εικονική πραγματικότητα δεν συγκρίνεται με αυτή σε όποιο άλλο μέσο» δηλώνει στο BBC, ο Jacek Naglowski, διευθύνων σύμβουλος της πολωνικής Circus Digitalis, η οποία έχει δουλέψει σε ένα από τα πρώτα VR μουσικά βίντεο στην Ευρώπη.

«Η εμπειρία του κονσέρτου σε εικονική πραγματικότητα είναι κάτι για το οποίο ο κόσμος θα είναι έτοιμος να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη. Μελλοντικά, ενδέχεται να είναι ένα από τα πιο σημαντικά έσοδα και για μουσικούς και για παραγωγούς».

«Η εμπειρία VR δεν θα διασκεδάζει, κατ' ανάγκην, συνεχώς, όπως συμβαίνει μ' ένα μουσικό βίντεο, αλλά οι καταναλωτές θα εισέρχονται στο χώρο του καλλιτέχνη» λέει ο Anthony Batt, εκ των ιδρυτών της αμερικανικής Wevr, η οποία ήταν παραγωγός για το εικονικής πραγματικότητας βιντεοκλίπ του «Old Friend» των Future Islands.

Στα σίγουρα, το μεγάλο στοίχημα είναι να γίνει εμπορικά βιώσιμη αυτή η τεχνολογία. Αλλά, αν και οι χρήστες πληρώνουν 2,99 δολάρια για να έχουν τη VR εμπειρία του «Old Friend», ο Batt πληροφορεί ότι οι πωλήσεις μετρώνται σε «χιλιάδες».

Φαίνεται ότι το μέλλον είναι ευοίωνο.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ