Quantcast

«Πυρετός» προετοιμασίων στην Κρήτη ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου!

Με τέσσερα συνολικά νέα διαφημιστικά σποτ ο δήμος Πλατανιά ενισχύει το τουριστικό του προφίλ.
Με τέσσερα συνολικά νέα διαφημιστικά σποτ ο δήμος Πλατανιά ενισχύει το τουριστικό του προφίλ.

Η παρουσίαση της πρωτοβουλία θα γίνει κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης την Τετάρτη 29 Μαρτίου στις 7 το απόγευμα σε ξενοδοχείο της περιοχής.

Στην ίδια εκδήλωση θα γίνει και η παρουσίαση των δράσεων τουριστικής προβολής του χανιώτικου δήμου για το 2017.

Η περιοχή του Πλατανιά αποτελεί κάθε χρόνο για χιλιάδες ξένους κυρίως επισκέπτες με την πληρότητα των καταλυμάτων κυρίως τους μήνες αιχμής να φθάνει το 100%.

Ήδη, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, στην Κρήτη έχουν εντατικοποιηθεί οι προετοιμασίες εν όψει της νέας τουριστικής περιόδου.

Ο σύλλογος επιχειρηματιών της περιοχή «Ιάρδανος» έχει καλέσει τα μέλη του να ανοίξουν τα καταστήματα και τις επιχειρήσεις τους από τις πρώτες ημέρες του Απριλίου όταν και αναμένονται οι πρώτες μαζικές αφίξεις επισκεπτών.

Τσίπρας: Ρεαλιστικός ο στόχος των 30 εκατ. τουριστών - Συνάντηση με ΣΕΤΕ