Quantcast

H Google σταματά να διαβάζει emails για διαφημιστικούς σκοπούς

Σύμφωνα με δημοσίευση στο επίσημο blog της Google, ανακοινώθηκε ότι...
Η εξέταση των emails σας από την Google προκειμένου να καθοριστεί το ποιες διαφημίσεις θα προβάλλονται αποτελεί πλέον παρελθόν.

Σύμφωνα με δημοσίευση στο επίσημο blog της Google, ανακοινώθηκε το τέλος της εξέτασης των emails όσων χρησιμοποιούν το Gmail, με σκοπό την ανακάλυψη στοιχείων που ενδιαφέρουν τον κάθε χρήστη, ώστε να είναι πιο προσωποποιημένη η προβολή διαφημίσεων Google Ads.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Google, η προσπάθεια εντοπισμού των προσωπικών στοιχείων και προτιμήσεων του κάθε χρήστη θα γίνεται μέσα από τις ρυθμίσεις του προφίλ και όχι μέσω του ελέγχου των emails.

Εννοείται ότι ο κάθε χρήστης θα μπορεί να αλλάξει τις ρυθμίσεις αυτές, όποτε το επιθυμεί.

Στοιχείο που θα λαμβάνεται υπόψη από την Google είναι και η δραστηριότητα του χρήστη σε άλλα sites της εταιρείας, όπως είναι για παράδειγμα το YouTube.

Μέσα από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού Google, ένας χρήστης θα μπορεί να απενεργοποιεί εντελώς τη λειτουργία Ads personalization, δηλαδή την διαδικασία προσωποποιημένης προβολής διαφημίσεων.

Εκτιμάται ότι η κίνηση αυτή της Google έχει ως σκοπό της την προσέλκυση επιχειρήσεων για να χρησιμοποιήσουν τις cloud υπηρεσίες της και θέλει να δώσει περισσότερα εχέγγυα ασφάλειας, καταργώντας μία από τις βασικές πηγές προβληματισμού και κριτικής προς την Google από τον ανταγωνισμό.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr