Quantcast

Γερμανική πρωτιά στις πωλήσεις

Το BMW Group Hellas κατέκτησε την κορυφή στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων.

Του Σπύρου Ρέκκα

Το BMW Group Hellas κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς το πρώτο εξάμηνο με ταξινομήσεις 2.563 οχημάτων BMW, MINI και BMW i.

Η εταιρεία συνεχίζει να διατηρεί την πρώτη θέση στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά.

Το μερίδιο αγοράς του BMW Group Hellas στη συνολική αγορά αυτοκινήτων με 1.755 ταξινομήσεις αυτοκινήτων BMW και 808 ταξινομήσεις οχημάτων ΜΙΝΙ φτάνει το 5,1%.

Στην κατηγορία των πολυτελών SUV/SAV τα μοντέλα BMW Σειράς X (Χ1, Χ3, Χ4, Χ5 και Χ6) διατηρούν ηγετική θέση, καθώς ταξινομήθηκαν πάνω από 950 οχήματα, επιτυγχάνοντας αύξηση 12% συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο της περσινής περιόδου.

Αντίστοιχα, η ΜΙΝΙ, εκμεταλλευόμενη το επιτυχημένο λανσάρισμα του νέου Countryman και τις εξαιρετικές επιδόσεις του 5θυρου, κατάφερε να κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία της στις εταιρικές πωλήσεις, επιτυγχάνοντας αύξηση 11% για το ίδιο διάστημα.

Στην κατηγορία των ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων, οι μάρκες BMW i (BMW i3, BMW i3 REx και BMW i8) και BMW i Performance (225xe, 330e, 530e, 740e, 740Le και X5 xDrive40e) διατηρούν ηγετική θέση το πρώτο εξάμηνο με μερίδιο αγοράς 49%.

Αξιοσημείωτη είναι και η άνοδος της BMW Motorrad, καθώς σημείωσε αύξηση πωλήσεων 18% στο πρώτο εξάμηνο του έτους, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2016, συνεχίζοντας τη δυναμική της πορεία στην ελληνική αγορά.

Οι πωλήσεις των ανταλλακτικών σημείωσαν αύξηση 30% για το πρώτο εξάμηνο συγκριτικά με την περσινή αντίστοιχη περίοδο.

Διαθέτοντας την πιο ολοκληρωμένη γκάμα πολυτελών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, το BMW Group Hellas συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία των προηγούμενων ετών, ενδυναμώνοντας και αναπτύσσοντας το δίκτυο επίσημων εμπόρων και εξουσιοδοτημένων επισκευαστών.

Η συνεχής ανανέωση και αναβάθμιση των υποδομών του δικτύου πανελλαδικά, σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα του BMW Group, συνέβαλαν στην επιτυχημένη πορεία της εταιρείας το 2016.

Οι επενδύσεις για το διάστημα αυτό ανήλθαν στα 2 εκατ. ευρώ, γεγονός που αποδεικνύει την εμπιστοσύνη του BMW Group στην ελληνική αγορά και τη διαρκή δέσμευση των συνεργατών της εταιρείας να προσφέρουν άριστη εξυπηρέτηση και υψηλή ικανοποίηση στους πελάτες τους, με άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, υψηλού επιπέδου οργάνωση και μακροχρόνια εμπειρία στον χώρο της αυτοκίνησης.

Συνεχίστηκε η ενδυνάμωση και ανάπτυξη του δικτύου επίσημων εμπόρων στην ελληνική αγορά. Επέκταση του δικτύου αντιπροσώπων της BMW i σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Ηράκλειο Κρήτης.