Quantcast

Σπίρτζης στον realfm: Η Ν.Δ. πίσω από το θέμα των ταξί και τις διαρροές για Fraport – Μας χτυπούν βάσει σχεδίου

Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του realfm με τον Νίκο Στραβελάκη, ο υπουργός Μεταφορών απέδωσε στη Νέα Δημοκρατία το ρεπορτάζ του Spiegel για απαιτήσεις 74 εκατ. ευρώ από την Fraport, αλλά και τις διαρροές ότι έρχεται νομοσχέδιο για τα Ταξί, που χτυπά την πλατφόρμα Taxibeat. O Χ. Σπίρτζης είπε ότι η Ν.Δ. έχει σχέδιο να πλήξει την κυβέρνηση εμφανίζοντας την εικόνα ότι χτυπά τις επενδύσεις και την καινοτομία. Η απάντηση της Fraport Greece. (HXHTIKO)
Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του realfm με τον Νίκο Στραβελάκη, ο υπουργός Μεταφορών απέδωσε στη Νέα Δημοκρατία το ρεπορτάζ του Spiegel για απαιτήσεις 74 εκατ. ευρώ από την Fraport, αλλά και τις διαρροές ότι έρχεται νομοσχέδιο για τα Ταξί, που χτυπά την πλατφόρμα Taxibeat. O Χ. Σπίρτζης είπε ότι η Ν.Δ. έχει σχέδιο να πλήξει την κυβέρνηση εμφανίζοντας την εικόνα ότι χτυπά τις επενδύσεις και την καινοτομία. 

Συγκεκριμένα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών άφησε να εννοηθεί ότι η αντιπολίτευση είναι πίσω από το ρεπορτάζ του Spiegel για την Fraport, επικαλούμενος το γεγονός ότι προήλθε από ανταποκριτή στην Ελλάδα.

Τόνισε ότι το θέμα έχει ήδη απαντηθεί από το υπουργείο από τον Αύγουστο, λέγοντας ότι «μια εταιρεία είναι φυσικό να διεκδικεί».

Ο ίδιος ξεκαθάρισε πως το ποσό δεν είναι 74 εκατ. ευρώ, αλλά μόλις μερικές χιλιάδες ευρώ.

Όσον αφορά το θέμα της εταιρείας «Beat» που διαχειρίζεται την εφαρμογή για την εξυπηρέτηση μέσω ΤΑΞΙ στην Ελλάδα, τόνισε ότι δεν υπάρχει κανένα ζήτημα, αφού το νομοσχέδιο βάζει τάξη στο θέμα της συμμετοχής των επαγγελματιών στην συγκεκριμένη εταιρεία, ώστε να έχει πλήρη γνώση το υπουργείο της κατάστασης που επικρατεί στην αγορά.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ ΣΤΟΝ realfm 97.8 Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ

Η απάντηση της Fraport Greece


Η Fraport Greece και το Ελληνικό Δημόσιο συνεργάζονται με επιτυχία για την ομαλή λειτουργία του έργου της παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων και η εποικοδομητική αυτή συνεργασία συνεχίζεται απρόσκοπτα, αναφέρει η Fraport Creece σε σχετική ανακοίνωσή της.

«Η πραγματοποίηση της μεγαλύτερης παραχώρησης στην ιστορία της Ελλάδας αποτελεί ένα σύνθετο και πολύπλοκο, τεχνικά και λειτουργικά, έργο. Από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης έως σήμερα, η Fraport Greece και το Ελληνικό Δημόσιο συνεργάζονται με επιτυχία για την ομαλή λειτουργία του έργου αυτού. Τυχόν συμβατικές διαφορές που ανακύπτουν στο πλαίσιο εκτέλεσης της Σύμβασης δεν αναιρούν την ποιότητα αυτής της συνεργασίας και σε καμία περίπτωση δεν παρεμποδίζουν την ταχεία εκτέλεση των έργων.

Η διαδικασία της Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών, η οποία προβλέπεται ρητώς στη σύμβαση παραχώρησης, αποτελεί πάγια διεθνή πρακτική για τέτοιου μεγέθους έργα και εντάσσεται στο πλαίσιο της ταχείας επίλυσης των διαφορών και της ομαλής εκτέλεσης των συμβάσεων, ώστε να προωθείται η υλοποίηση των έργων χωρίς αμφισβητήσεις και εμπόδια.

Η Fraport Greece ύστερα από την έγκριση των 14 master plans από το Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων είναι έτοιμη να προχωρήσει τις επόμενες εβδομάδες στην υλοποίηση των έργων ανάπτυξης και αναβάθμισης στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, η εποικοδομητική αυτή συνεργασία συνεχίζεται απρόσκοπτα αναφέρει η Fraport Creece