Quantcast

Το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου γιορτάζει μία συμβολική επέτειο

Συμπληρώνονται 70 χρόνια από τη δημιουργία της πρώτης Ferrari, της μάρκας που έχει γίνει θρύλος.
Το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου γιορτάζει τα 70 χρόνια από τη δημιουργία της πρώτης Ferrari, της μάρκας που έχει γίνει θρύλος, έχοντας δημιουργήσει διαχρονικά πιστούς οπαδούς ανά την υφήλιο, χάρη στις διακρίσεις της στους αγώνες αυτοκινήτου και τα πολύ ιδιαίτερα αυτοκίνητά της.

Η εταιρεία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί δικαίως ως η κάτοχος της ακριβότερης φίρμας, σε ολόκληρο τον κόσμο.

Το τελευταίο αγωνιστικό 250GTO του 1962 πουλήθηκε προ τριετίας σε δημοπρασία αντί 35 εκατ. ευρώ, ενώ το επόμενο εξάμηνο πιθανολογείται ότι θα δημοπρατηθεί ένα ακόμη, με τιμή που υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσει τα 50 εκατομμύρια ευρώ.

Στην έκθεση θα εκτίθενται δώδεκα Ferrari, ανάμεσά τους και ένα αντίγραφο της 250 GTO σε κλίμακα 1:1, κατασκευασμένο από πολλά γνήσια ανταλλακτικά στη Μεγάλη Βρετανία.

Παράλληλα, γιορτάζονται ακόμα δύο επέτειοι μοντέλων «σταθμών», αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο

Εκείνη των 60 ετών του Fiat 500 του ιδιαίτερα δημοφιλούς και πρακτικού «μικρού» της Fiat, που έκανε την αυτοκίνηση κτήμα σχεδόν κάθε Ιταλού, και όχι μόνο.

Στο μουσείο θα εκτεθούν τρεις βελτιωμένες εκδόσεις, δηλαδή το Fiat Abarth 695 SS και 695 SS Asseto Corsa, καθώς επίσης και ένα Giannini 126 NP, ο απευθείας απόγονος του 500 σε βελτιωμένη έκδοση.

Τα αυτοκίνητα αυτά με ιπποδυνάμεις από 35 έως 55 ίππους, που σήμερα ακούγονται χαμηλές, την εποχή εκείνη έμοιαζαν εξωπραγματικές, αφού το αυθεντικό Fiat 500 είχε μόλις 13 ίππους.

Η τρίτη επέτειος αφορά τα 50 χρόνια του NSU Ro80, ενός αυτοκινήτου τόσο προηγμένου, που θα μπορούσε να πρωτοπαρουσιαστεί σήμερα με επιτυχία.
 
Με υψηλή ποιότητα κατασκευής και περιστροφικό κινητήρα WANKEL, η NSU πλήρωσε το τίμημα της τόλμης να παρουσιάσει κάτι τόσο πρωτοποριακό.

Ούσα μικρός κατασκευαστής αντιμετώπισε την επιφυλακτικότητα της αγοράς, η οποία την οδήγησε στην απορρόφησή της από τον όμιλο Audi.