Quantcast

Αύξηση πωλήσεων αυτοκινήτων, μέσω... Κίνας

Η Renault στοχεύει έως το 2022 τα ετήσια έσοδα να φθάσουν τα 70 δισ. ευρώ, με μέσο λειτουργικό κέρδος στο 7%.
Η αύξηση του όγκου πωλήσεων και κερδοφορία έως το 2022 είναι η νέα πολιτική της Renault.

Αυτό είναι το πλάνο του γενικού διευθυντή της Renault, Carlos Ghosn, ο οποίος, σύμφωνα με τα πλάνα του, στοχεύει τα ετήσια έσοδα του ομίλου να φθάσουν τα 70 δισ. ευρώ, με μέσο λειτουργικό κέρδος στο 7%, έναντι 6,4% το 2016.

Για να φτάσει σε αυτούς τους στόχους, πρέπει να αυξήσει τον όγκο πωλήσεων κατά 40% αγγίζοντας τα 5 εκατομμύρια οχήματα ετησίως, από τις πωλήσεις των μοντέλων Renault, Dacia και Lada, κυρίως στην Κίνα.

Πέρυσι, η Renault πούλησε 35.000 αυτοκίνητα στην Κίνα, ενώ φέτος το νούμερο θα ανέβει πολύ περισσότερο.

Να σημειώσουμε ότι τα μοντέλα που πωλούνται στην Ευρώπη έχουν χαρακτηριστικά υψηλότερου κόστους για την εκπλήρωση αυστηρών προτύπων εκπομπών και προηγμένων συστημάτων υποστήριξης των οδηγών, σε σχέση με τις αντίστοιχες αγορές της Ασίας.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ