Για την περίοδο Ιανουάριος-Μάρτιος 2018...
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι πρωτοβουλίες για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Συγκεκριμένα, την περίοδο Ιανουάριος-Μάρτιος 2018 η εταιρία Marketing Greece του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων ανακοίνωσε τις εξής δράσεις:
-Ένα αφιέρωμα του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων στον Κεραμεικό, το οποίο έχει ήδη αναπαραχθεί σε 100 διαφορετικά μέσα (έντυπα και ηλεκτρονικά).Συγκεκριμένα, την περίοδο Ιανουάριος-Μάρτιος 2018 η εταιρία Marketing Greece του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων ανακοίνωσε τις εξής δράσεις:
-Ένα τηλεοπτικό επεισόδιο του BBC One Northern Ireland και του ιρλανδικού τηλεοπτικού δικτύου RTEOne για τη Ρόδο και τη Σύμη.
-Τρία αφιερώματα του ισπανικού Conde Nast Traveller (online) στην ηπειρωτική Ελλάδα.
-Ένα 7σέλιδο αφιέρωμα του Elle Βελγίου στην πλούσια γαστρονομική παράδοση της Σίφνου.
-Ένα δισέλιδο αφιέρωμα της «Guardian» στην εξέλιξη της γαστρονομικής σκηνής της Τήνου.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ο προορισμός που «μαγνητίζει» (και) το πολιτιστικό ενδιαφέρον