Quantcast

"Φαρμακείο" οι διαφημίσεις στο twitter

Εάν θέλετε να ξεκινήσετε μια διαφημιστική εκστρατεία στο twitter και δεν έχετε πραγματικά βαθιές τσέπες, ξεχάστε το.
Εάν θέλετε να ξεκινήσετε μια διαφημιστική εκστρατεία στο twitter και δεν έχετε πραγματικά βαθιές τσέπες, ξεχάστε το.

Σε αντίθεση με την Google ή το Facebook, το twitter δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόγραμμα που να επιτρέπει στις μικρές επιχειρήσεις ή τους μεμονωμένους επαγγελματίες να διαφημιστούν, εφόσον βέβαια αυτά που διαβάζουμε στο iMediaConnection ισχύουν.

Συγκεκριμένα, μια καμπάνια στο twitter μέσω των Promoted Tweets ξεκινάει "με το καλημέρα" με προϋπολογισμό 15.000 δολαρίων, αφού τόσα ζητάει το twitter ως ελάχιστη δαπάνη για τρεις μήνες.

Από εκεί και πέρα για κάθε ενέργεια που γίνεται σε ένα διαφημιστικό tweet το twitter χρεώνει από 0,75 μέχρι 2,5 δολάρια, ενώ το κόστος για κάθε νέο follower κυμαίνεται μεταξύ 2,5 και 4 δολαρίων.

Προφανώς μιλάμε για ποσά που οι μη έχοντες προϋπολογισμό μιας μεγάλης εταιρείας δεν μπορούν να διαθέσουν. Ίσως αυτό εξηγεί γιατί στο Promoted Tweets μετέχουν ως επί το πλείστον ηχηρά ονόματα...

Πηγή: deasy.gr