Quantcast

Eίσοδος στον χώρο των fitness εφαρμογών

Κάνει το Facebook μέσω της αγοράς του Moves.
Στην αγορά της εταιρείας που δημιούργησε την fitness εφαρμογή Moves προχώρησε το Facebook. Η συγκεκριμένη εφαρμογή για φορητές συσκευές της φινλανδικής ProtoGeo Oy μετρά την απόσταση που περπατά ο χρήστης και τις θερμίδες που καίει.

Η εν λόγω κίνηση φέρνει τον «βασιλιά» των κοινωνικών δικτύων στην αναπτυσσόμενη αγορά της τεχνολογίας fitness και παρακολούθησης υγείας.

Αν και δεν έγινε γνωστό το ποσό του πλήρωσε το Facebook, εκπρόσωπός του δήλωσε ότι δεν φτάνει τα ύψη άλλων high- profile συμφωνιών, όπως της αγοράς του WhatsApp (19 δισ. δολάρια) και της Oculus VR (2,3 δισ.).

Ο τομέας του fitness tracking προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών εταιρειών του χώρου της τεχνολογίας, με εταιρείες όπως η Fitbit και η Jawbone να πωλούν ηλεκτρονικά βραχιόλια τα οποία «μετρούν» τις φυσικές δραστηριότητες του χρήστη. Επίσης, τον Μάρτιο η Google ανακοίνωσε μία ειδική έκδοση του Android για «έξυπνα»ρολόγια και άλλα είδη wearable συσκευών.

Το πρόγραμμα Android Wear θα επιτρέψει την ανάπτυξη συσκευών που θα μπορούν να φέρουν αισθητήρες για την παρακολούθηση του χτύπου της καρδιάς του χρήστη ή την απόσταση που τρέχει, σύμφωνα με την Google.

Μέσω του Moves το Facebook εισέρχεται στον χώρο χωρίς να μπαίνει σε διαδικασία ανάπτυξης δικού του hardware. H εφαρμογή χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του smartphone για να προβαίνει σε μετρήσεις για τη φυσική του δραστηριότητα – από περπάτημα μέχρι ποδήλατο και τζόγκινγκ.

Το Moves, το οποίο είναι δωρεάν, έχει γίνει downloaded πάνω από τέσσερα εκατ. φορές για iPhones και τηλέφωνα με Android, σύμφωνα με την ProtoGeo.
Όπως έγινε γνωστό, η εφαρμογή θα συνεχίσει να διατίθεται ως standalone, και δεν υπάρχουν σχέδια για ενσωμάτωση/ανάμειξη δεδομένων με το Facebook.


ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr