Quantcast

Ο Αλέξης και η τέχνη της αντίθεσης

Εικαστικές παρεμβάσεις διαπιστώνω στο Μέγαρο Μαξίμου. Το πρωθυπουργικό γραφείο, βαρύ από μόνο του ως προς την επίπλωση, επιζητούσε μια ένταση. Το ίδιο και ο Αλέξης Τσίπρας.
Εικαστικές παρεμβάσεις διαπιστώνω στο Μέγαρο Μαξίμου. Το πρωθυπουργικό γραφείο, βαρύ από μόνο του ως προς την επίπλωση, επιζητούσε μια ένταση. Το ίδιο και ο Αλέξης Τσίπρας.

Και τη βρήκαν με τη (συνήθη για κάθε νέο Πρωθυπουργό) αλλαγή του κεντρικού πίνακα που δέσποζε στον χώρο. Σύμφωνα με τον “Μικροπολιτικό” πριν από λίγες ημέρες ο πίνακας του Θεόδωρου Βρυζάκη με το έργο «Ελλάς ευγνωμονούσα» που συντρόφευε τον Αντώνη Σαμαρά έδωσε τη θέση του στον τοίχο σε ζωγραφικό πίνακα του Δημοσθένη Κοκκινίδη που τιτλοφορείται «Αντίθεση», από το 1980.

Κάπως έτσι η χρωματική ένταση διαδέχθηκε το πομπώδες θεατρικό έργο του προηγούμενου φιλοξενούμενου καλλιτέχνη. Ο δημιουργός της «Αντίθεσης» Δ. Κοκκινίδης μιλώντας γι’ αυτό το είδος της ζωγραφικής που υπηρετεί, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Το Βήμα», είχε πει: «Τον καιρό εκείνο η ζωγραφική στην Αθήνα μού έδινε την εντύπωση ενός μαυροφορεμένου πεδίου. Τα χρώματα γύρω μου ήταν καφετιά και γκρίζα, εγώ όμως έβλεπα λευκά και μπλε θάλασσες, έβλεπα φως κίτρινο, άλλο επιθετικό, κάποτε ευχάριστο».

ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ