Quantcast

Πνίγηκε η «Μικρή Γοργόνα» της Σοφία Κόπολα

Και ενώ όλα έδειχναν πως η «Μικρή Γοργόνα» της Ντίσνει θα αποκτούσε και εκείνη την δική της live action εκδοχή, τα σχέδια ναυάγησαν λόγω...καλλιτεχνικών διαφωνιών μεταξύ της Κόπολα και της ομάδας παραγωγής.
Τα τελευταία χρόνια και ενώ η Ντίσνει προσπαθεί να ζωντανέψει όλους τους ήρωές της και από κινούμενα σχέδια να τους μεταμορφώσει σε πραγματικούς ήρωες, όλο και περισσότεροι είναι εκείνοι οι σκηνοθέτες που τολμούν να πάρουν το ρίσκο να εμπλακούν.

Πρόσφατο παράδειγμα εκείνο του Κένεθ Μπράνα στη «Σταχτοπούτα» με την Κέιτ Μπλάνσετ ή του Ρόμπερτ Στρόμπεργκ (υπεύθυνου για τα εφέ των «Πειρατών της Καραιβικής» και του «Λαβύριθνου του Πάνα» του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο). Και ενώ όλα έδειχναν πριν περίπου ένα χρόνο πως ο Τζο Ράιτ («Εξιλέωση», «Άννα Καρένινα») θα σκηνοθετούσε τη «Μικρή Γοργόνα», το σχέδιο γρήγορα κατέληξε στα χέρια της Σοφίας Κόπολα, ένα χρόνο μόλις μετά το «Bling Ring».



Η «Μικρή Γοργόνα» ήταν στα σχέδια του στούντιο για αρκετό καιρό, αφού το 2011 η Άμπι Μόργκαν σεναριογράφος του «Shame» και της «Σιδηράς Κυρίας» είχε επεξεργαστεί ένα σενάριο, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι η ιστορία ήταν τόσο «όμορφη, ξεχωριστή και επώδυνη ταυτόχρονα, ώστε θα έπρεπε να ακολουθηθεί το πρωτότυπο φινάλε», όπου η γοργόνα θυσιάζεται για την αγάπη.

Τρία χρόνια μετά το σενάριο είχε περάσει στα χέρια της Κάρολιν Τόμσον, αγαπημένης σεναριογράφου του Τιμ Μπάρτον, με το όνομά της να υπογράφει το σενάριο ταινιών όπως ο «Ψαλιδοχέρης», ο «Χριστουγεννιάτικος Εφιάλτης» και η «Νεκρή Νύφη».

Και ενώ η Σοφία Κόπολα δέχτηκε να σκηνοθετήσει την ιστορία με τον Αντρέι Πεσίτζ, ενός ανδρόγυνου μοντέλου στο ρόλο μιας γοργόνας, τώρα τα πράγματα δείχνουν πως και πάλι αλλάζουν χέρια, καθώς καλλιτεχνικές διαφωνίες χωρίζουν τους δρόμους τους, με το σενάριο να επιστρέφει να δίνεται στην Κέλι Μρσέλ (υπεύθυνης για τις «Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρί» και της «Μαγικής Ομπρέλας»).

Το πολύπαθο σχέδιο της «Μικρής Γοργόνας» φαίνεται πως αυτή τη στιγμή επιπλέει στο νερό, αφού κανένα όνομα δεν έχει γίνει γνωστό για την καρέκλα του σκηνοθέτη.

ΠΗΓΗ: cinemag.gr