Quantcast

Ανακατατάξεις στις πληρωμένες δημοσιεύσεις στο Facebook λόγω Reactions

Σημαντικές αλλαγές αναμένεται να επιφέρουν τα λεγόμενα «Reactions» στο Facebook
Σημαντικές αλλαγές αναμένεται να επιφέρουν τα λεγόμενα «Reactions» στο Facebook. Όταν κάποιος αντιδρά σε ένα δημοσίευμα φίλου, θεωρείται αυτονόητο ότι συζητά μαζί του και τα post του θα αποκτούν προτεραιότητα στο news feed.

Ίσως όμως δεν θα συμβεί το ίδιο με τα post από Σελίδες διαφημιζόμενων, από εκδότες και επιχειρήσεις όπου οι χρήστες του Facebook θα έχουν επίσης την δυνατότητα να αντιδράσουν με έξι τρόπους.

Απορίας άξιο είναι πώς θα μοιράζει και θα ταξινομεί το Facebook τα post διαφημιζόμενων στο μέσο για τα οποία οι αποδέκτες θα εκφράσουν για παράδειγμα, οργή.

Όταν αισθάνεστε «άσχημα», δεν θα έπρεπε να σας κάνουν Like! - Πώς οδηγηθήκαμε στα Reactions

Τελικά, θα φτιάξουμε κουμπί Dislike στο FB, είχε επιβεβαιώσει πρόσφατα ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, τονίζοντας ωστόσο ότι «Δεν θέλουμε να φτιάξουμε όμως ένα εργαλείο όπου τα Dislike θα ενοχλούν».

Reactions στο Facebook

Εκτός από το Like, σε όλα τα δημοσιεύματα στο Facebook, ακόμα και στις διαφημίσεις, ο χρήστης θα μπορεί να αντιδράσει με ένα από τα ακόλουθα emoticon:

Love
Haha (γέλιο)
Yay (χαρά)
Wow (έκπληξη)
Sad (λύπη)
Angry (θυμός)

Προς το παρόν πάντως, η δυνατότητα καταγραφής αντιδράσεων περιορίζεται στα μέλη του Facebook σε Ιρλανδία και Ισπανία. Εκτός από το Like, Ιρλανδοί και Ισπανοί μπορούν να εκφραστούν διαφορετικά, με έξι emoticon που υποδηλώνουν έκπληξη, οργή, ενσυναίσθηση (ή συμπόνοια), θλίψη, θυμηδία ή ενθουσιασμό.

Τι μαγνητίζει το ποντίκι σας, αποκαλύπτει έρευνα του ΑΠΘ

Η εταιρεία διευκρινίζει ότι οποιαδήποτε αντίδραση με ένα από τα έξι emoticon θα έχει την ίδια αξία και τις συνέπειες ενός Like. Η πληροφορία αυτή έχει ιδιαίτερη αξία για τις επιχειρήσεις, τους διαφημιζόμενους και τους εκδότες στο Facebook αφού επηρεάζει τον αριθμό των εμφανίσεων και την προτεραιότητα που λαμβάνουν τα δικά τους δημοσιεύματα στο μέσο.

«Όταν κάποιος αντιδρά μέσω ενός Reaction, υποθέτουμε ότι θέλει να δει περισσότερα post αυτού του τύπου. Θα αφιερώσουμε χρόνο ώστε να μάθουμε περισσότερα από την διάθεση των Reactions και θα προσαρμόσουμε την εφαρμογή τους με βάση τα συμπεράσματα που θα εξάγουμε στο μέλλον», αρκέστηκε να διευκρινίσει η εταιρεία.
 
Τα Reactions θα έχουν τις συνέπειες που έχουν σήμερα τα Like, ωστόσο εάν αντιδράσει κανείς με οργή ή λύπη σε μια διαφήμιση, δεν θα έπρεπε η αυτοματοποιημένη επιλογή του Facebook να του προβάλλει κατά προτεραιότητα περισσότερα δημοσιεύματα που θα του προκαλέσουν το ίδιο, αρνητικό, συναίσθημα, σωστά;

Πηγή: in.gr