Quantcast

Όταν ο Ντάστιν Χόφμαν χαστούκισε τη Μέριλ Στριπ

Ο Ντάστιν Χόφμαν χαστούκισε τη Μέριλ Στριπ ενώ τη χλεύαζε για τον εραστή της που μόλις είχε πεθάνει.
Ο Ντάστιν Χόφμαν χαστούκισε τη Μέριλ Στριπ ενώ τη χλεύαζε για τον εραστή της που μόλις είχε πεθάνει, προκειμένου να αποδώσει καλύτερα στο ρόλο της στην ταινία «Κράμερ εναντίον Κράμερ», όπως αποκαλύπτει νέα βιογραφία της 66χρονης Αμερικανίδας ηθοποιού.

Οι ισχυρισμοί αυτοί δείχνουν μια άγνωστη πλευρά του βραβευμένου με Όσκαρ Χόφμαν, που είναι διάσημος για τους ρόλους του, όπως στις ταινίες «Ο Θάνατος του Εμποράκου», «Rain Man», «Family Business» κ.ά.



Σύμφωνα με το βιβλίο «Her Again: Becoming Meryl Streep» του Μάικλ Σκούλμαν, που θα δημοσιευτεί τον Απρίλιο από τον εκδοτικό οίκο Harper, ο Χόφμαν είχε μια σκοτεινή πλευρά.

Απόσπασμα του βιβλίου στο περιοδικό «Vanity Fair» αναφέρει πως «στην προσπάθειά του να γεμίσει κάθε στιγμή με ένταση, μπορούσε να εντοπίσει τα ευπαθή σημεία της συμπρωταγωνίστριάς του και να τα εκμεταλλευτεί».

Η ταινία «Κράμερ εναντίον Κράμερ» ήταν υποψήφια για εννέα Όσκαρ και κέρδισε τελικά πέντε, μεταξύ των οποίων Καλύτερου Ηθοποιού για τον Χόφμαν και Καλύτερης Ηθοποιού για την Μέριλ Στριπ.

Την εποχή που η Μέριλ Στριπ έκανε οντισιόν για την ταινία, ήταν μόλις 27 ετών και θρηνούσε για τον θάνατο του Καζάλ, που έγινε γνωστός για τον ρόλο του Φρέντο Κορλεόνε στις ταινίες «Νονός». Είχε πεθάνει από καρκίνο του πνεύμονα σε ηλικία μόλις 41 ετών.

Αυτή την εύθραυστη στιγμή της Στριπ «είδαν» ο Χόφμαν και ο σκηνοθέτης Ρόμπερτ Μπέντον και αποφάσισαν ότι θα ήταν τέλεια για την Τζοάνα.

Το βιβλίο αναφέρει: «Ο Ντάστιν ήξερε πως η Μέριλ είχε χάσει τον Καζάλ λίγους μήνες νωρίτερα και πως ήταν ακόμη συντετριμμένη. Αυτό ήταν που θα καθόριζε το πρόβλημα της Τζοάνα: μια ηθοποιός που θα μπορούσε να βασιστεί στον ακόμη φρέσκο πόνο της, που η ίδια ήταν ακόμη σε συναισθηματική αναταραχή. Ήταν η αδυναμία της Μέριλ και όχι η δύναμή της που τον έπεισε».

Το άρθρο του «Vanity Fair» αναφέρει πως τη δεύτερη ημέρα των γυρισμάτων στο στούντιο, ο Χόφμαν χαστούκισε την Μέριλ, προτού μπουν στο σκηνικό για να γυρίσουν τη σκηνή του ασανσέρ. Ο Μπέντον σκέφτηκε εκείνη τη στιγμή πως «είμαστε νεκροί» και υπέθεσε πως η Στριπ θα έκανε καταγγελία στο σωματείο των ηθοποιών. Αντιθέτως, όμως, η ίδια συνέχισε το γύρισμα.



Αμέσως μετά ο Χόφμαν χλεύασε την Στριπ για τον Καζάλ και συνέχισε να την «εξαγριώνει και να την προκαλεί». Η περίεργη συμπεριφορά του συνεχίστηκε καθ' όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων, ενώ κάποια στιγμή έσπασε και ένα ποτήρι προκειμένου να αποσπάσει την καλύτερη ερμηνεία της συμπρωταγωνίστριάς του.

Ακόμη και ο 7χρονος που έπαιζε τον γιο του Κράμερ, Τζάστιν Χένρι, δεν γλύτωσε από τον Χόφμαν, αναφέρει η βιογραφία. Πριν από μια σοβαρή σκηνή, ο Χόφμαν του είπε να φανταστεί πως έχανε το σκύλο του.

Ο εκπρόσωπος της Μέριλ Στριπ δήλωσε: «Η κυρία Στριπ δεν έχει κανένα σχόλιο γι’ αυτό το βιβλίο. Ήταν άνευ αδείας. Δεν συνεισέφερε σε αυτό και δεν το έχει καν διαβάσει».

Η δραματική ταινία «Κράμερ εναντίον Κράμερ», παραγωγής 1979, αφηγείται την ιστορία ενός παντρεμένου ζευγαριού και τον αντίκτυπο που έχει το διαζύγιό τους στο περιβάλλον τους και ιδιαίτερα στο μικρό τους γιο.

Η σκηνή όπου ο Τεντ (Ντάστιν Χόφμαν) πετάει το ποτήρι με το κρασί στον τοίχο του εστιατορίου, έγινε με πρωτοβουλία του ίδιου του ηθοποιού. Ο Χόφμαν ενημέρωσε μόνο τον κάμεραμαν για το τι θα συνέβαινε, ώστε να γυρίσει το πλάνο. Η αντίδραση της Στριπ είναι εντελώς γνήσια και κατάφερε να μείνει στο χαρακτήρα μέχρι να ολοκληρωθεί η σκηνή. Η Στριπ αργότερα δήλωσε ότι μόλις η σκηνή τέλειωσε άρχισε να φωνάζει στον Χόφμαν, επειδή την τρόμαξε.

Στην τελευταία σκηνή της ταινίας, όπου η Τζοάνα ρωτάει τον Τεντ «Πώς είμαι;», είναι πραγματική ερώτηση της Στριπ, η οποία ρωτούσε τον Χόφμαν για το μακιγιάζ της, καθώς νόμιζε ότι η σκηνή είχε τελειώσει. Ο σκηνοθέτης κράτησε τη σκηνή. Ο Ντάστιν Χόφμαν, ο οποίος μόλις είχε περάσει από ένα διαζύγιο, πρόσθεσε πολλές προσωπικές στιγμές και δικούς του διαλόγους. Ο σκηνοθέτης τού πρόσφερε συμμετοχή στο σενάριο αλλά ο Χόφμαν αρνήθηκε. Τέλος, η Μέριλ Στριπ έγραψε μόνη της τα λόγια της στη σκηνή του δικαστηρίου αφού είπε στον Μπέντον ότι δεν της άρεσε ο τρόπος που ήταν γραμμένος στο σενάριο.

Πηγή: naftemporiki.gr