Quantcast

Alfa Romeo Giulietta: Η «κυρία» επιστρέφει

Ανανεωμένη τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, η «Ιταλίδα» υπόσχεται άγριες συγκινήσεις.
Του Σπύρου Ρέκκα

Η ιταλική μάρκα με σήμα το φιδάκι ζει τη δεύτερη νεότητά της. Δημιουργεί νέα μοντέλα και αναβαθμίζει την γκάμα της με προτάσεις που απευθύνονται στους λάτρεις της ιταλικής σχολής.

Στην πρώτη γραμμή είναι η ολοκαίνουργια Giulia, η οποία σύντομα θα έρθει στην Ελλάδα, ενώ δίπλα της στέκεται η ανανεωμένη Giulietta.
 
Η τελευταία πέρασε από τα εργαστήρια για να αποκτήσει νέα χαρακτηριστικά. Στην εξωτερική εμφάνιση ξεχωρίζουν η νέα κυψελοειδής μάσκα, ο ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας, οι σκουρόχρωμοι προβολείς, οι όμορφες ζάντες αλουμινίου (16’’, 17’’, 18’’) και η καινούργια απόληξη της εξάτμισης.
 
Μια λεπτομέρεια, τα γράμματα και η θέση του ονόματος Giulietta στο πίσω μέρος μοιάζουν με εκείνα της εμβληματικής Giulia.

Μικρές παρεμβάσεις έγιναν στον εσωτερικό χώρο: ένθετο ταμπλό σε ματ μαύρο χρώμα (σαγρέ), μαύρα ένθετα θυρών και κεντρικού τούνελ, νέος λογότυπος Alfa Romeo στο τιμόνι, νέα υφάσματα κ.ά. Στη σπορ έκδοση Veloce επιπλέον σπορ πεπλατυσμένο τιμόνι με κόκκινες ραφές, νέα Bucket καθίσματα με δέρμα-Alcantara και κόκκινες ραφές.

Σε τεχνολογικό επίπεδο, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον κινητήρα ντίζελ 1.6 JTDM-2 120 ίππων, στο αυτόματο κιβώτιο Alfa TCT και τις live υπηρεσίες του συστήματος Uconnect.

Ειδικότερα, το μοτέρ σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο παρέχει τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2’’.

Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι μόλις 3,9 λίτρα/100 χλμ., επομένως χαμηλά και οι εκπομπές CO2 103 γρ./χλμ. Επίσης, ντίζελ 2.0 JTDM 175 ίππων TCT, βενζίνη 1.4 T 120 ίππων, 1.4 T MultiAir 150, 1.4 T MultiAir 170 TCT και 1.75 T 240 ίππων TCT.

Το σύστημα Uconnect 5’’/6.5’’ παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε συγκεκριμένες σελίδες του διαδικτύου μέσω του smartphone (Deezer, TuneIn -για audio streaming-, Reuters, Facebook, Twitter κ.ά.).

Επιπλέον εφαρμογές του Uconnect είναι η eco:Drive, που σε πραγματικό χρόνο μελετά την οδηγική συμπεριφορά του οδηγού και παρέχει συμβουλές οδήγησης με στόχο την εξοικονόμηση καυσίμου και τη μείωση εκπομπών ρύπων, και η my:Car, που προβάλλει στοιχεία οδήγησης, service, βλάβες κ.ά.

Πλούσιος ο εξοπλισμός και στη βασική έκδοση: τηλεχειρισμός κεντρικού κλειδώματος, εμπρός-πίσω φώτα Led, 6 αερόσακοι, ESP/ASR/MSR/Hill Holder/E-Q2, Alfa DNA, εμπρός-πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, εξωτερικά πόμολα θυρών σε σατινέ χρώμα, air condition, σκουρόχρωμοι προβολείς, πίσω αεροτομή, σύστημα Uconnect με οθόνη αφής 5’’, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος, πίνακας πολλαπλών ενδείξεων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, εξωτερικοί καθρέφτες βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος, πίσω αναδιπλούμενα καθίσματα, ένθετο ταμπλό σε μαύρο ματ χρώμα κ.ά.

Οι εκδόσεις βενζίνης ξεκινούν από 18.790 ευρώ, ντίζελ από 21.590 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται προωθητική ενέργεια, σε συνδυασμό με χρηματοδοτικό πρόγραμμα με επιτόκιο 7,85% και νέο όφελος απόσυρσης).

Για το λανσάρισμα δεν χρεώνεται το αυτόματο κιβώτιο TCT για τον κινητήρα πετρελαίου 1.6 120. Υπάρχει ετοιμοπαράδοτο απόθεμα, που επωφελείται από το όφελος απόσυρσης στην περίπτωση εκτελωνισμού μέχρι το τέλος Μαΐου.