Quantcast

«Το κόστος στην Ειδομένη είναι τεράστιο και έχει την υπογραφή Τσίπρα»

Αιχμές για κυβερνητική ολιγωρία στο ζήτημα της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη αφήνουν η Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Κώστας Καραμανλής.

Αιχμές για κυβερνητική ολιγωρία στο ζήτημα της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη αφήνουν η Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Κώστας Καραμανλής.

Η Συντονίστρια Παραγωγής και Εμπορίου της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α Αθηνών Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Υπεύθυνος του Τομέα Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Βουλευτής Σερρών, κ. Κώστας Καραμανλής, σε κοινή τους δήλωση για την κατάσταση που επικρατεί στην Ειδομένη σημειώνουν:

«Μετά από σχεδόν 70 μέρες αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, εκτός από τον ανθρώπινο παράγοντα, πλησιάζει και η ώρα του τελικού απολογισμού για την Ελληνική οικονομία.

Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ με την τακτική της φόρτωσε στην υπό ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με απώλειες 2.500.000 ευρώ, εξανεμίζοντας δηλαδή μέσα σε 2 μήνες τα κέρδη όλου του 2015.

Την ίδια στιγμή: Οι εξαγωγικές μας επιχειρήσεις έχουν γονατίσει. Επιχειρήσεις ακόμα και στρατηγικής σημασίας, όπως η Δ.Ε.Η., έχουν πλέον σοβαρά προβλήματα στο σχεδιασμό τους. Πολυεθνικές εταιρείες που διακινούν τα προϊόντα τους στην Ευρώπη μέσω Ελλάδος, στρέφονται σε άλλες διαδρομές.
Το συνολικό κόστος για την οικονομία μας είναι τεράστιο.

Και έχει την υπογραφή της κυβέρνησης Τσίπρα».