Quantcast

Ακριβότερα τέλη για το 2017 στα νέα ΙΧ

Τα τέλη κυκλοφορίας 2017 θα είναι ακόμα πιο δίκαια από ό,τι πέρυσι. Θέλουμε να δώσουμε κίνητρα για να πάρει ο κόσμος πίσω τις πινακίδες, δήλωσε χαρακτηριστικά ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφωνας Αλεξιάδης.
Την μεταφορά του φορολογικού βάρους από τα παλαιότερα, στα νεώτερα αυτοκίνητα ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφωνας Αλεξιάδης επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του enikonomia.gr

Ειδικότερα ο κ. Αλεξιάδης μιλώντας στην ΕΡΤ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: «Τα τέλη κυκλοφορίας 2017 θα είναι ακόμα πιο δίκαια απ’ ό,τι πέρσι. Θέλουμε να δώσουμε κίνητρα για να πάρει ο κόσμος πίσω τις πινακίδες. Δεν είναι δυνατόν ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με 1η άδεια κυκλοφορίας το 1995 να πληρώνει για τέλη 880 ή πάνω από 1.000 ευρώ τη στιγμή που η αξία του αυτοκινήτου να μην υπερβαίνει τα 500 ευρώ! Είναι άδικο...».

Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες του enikonomia.gr το οικονομικό επιτελείο δεν θα αλλάξει μόνο τα τέλη κυκλοφορίας 2017 αλλά και τα τεκμήρια διαβίωσης για να μπορέσει να «δελεάσει» τους πάνω από 1 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους να προβούν σε άρση ακινησίας.

Παράλληλα οι μειώσεις στα τέλη κυκλοφορίας θα είναι και τα υψηλότερα ποσοστά μείωσης θα αφορούν αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2000 ή 2002 ενώ μικρότερες θα είναι οι μειώσεις σε αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από το 2002 ή 2001 έως και το 2006.

Πάντως η περίφημη Επιτροπή που έχει συσταθεί για την φορολογία στα αυτοκίνητα, έχει εισηγηθεί την επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας με βάσει τις εκπομπές CO2 από την 1η/1/2005, μετά την αρχική πρόταση που ήταν για τα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/1/2003!

Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr