Quantcast

BMW 318i Mpack από 34.055 ευρώ

Το γερμανικό μοντέλο διαθέτει νέο τρικύλινδρο κινητήρα 1.500 κ.εκ. και πλούσιο εξοπλισμό.
Του Σπύρου Ρέκκα

Η στροφή στη βενζινοκίνηση ενισχύει τη θέση και των premium μοντέλων που κινούνται με σύγχρονα μοτέρ βενζίνης χαμηλού κυβισμού. Η BMW έχει την τύχη να διαθέτει μια αποτελεσματική μονάδα βενζίνης παραγωγής ενέργειας, η οποία κερδίζει πόντους σε δύο βασικούς τομείς.

Εχει χωρητικότητα μόλις 1.500 κ.εκ. και διαθέτει 3 κυλίνδρους. Μη σας τρομάζει η απουσία του τέταρτου κυλίνδρου, γιατί πλέον οι κατασκευαστές ανέπτυξαν στενό δεσμό με τα τρικύλινδρα μικρού κυβισμού σύνολα για να μειώσουν το βάρος, το κόστος και τους ρύπους.

Η «δική» μου BMW 318i Mpack είναι πλήρως προσαρμοσμένη στα νέα δεδομένα. Μοτέρ βενζίνης τρικύλινδρο, 1.500 κ.εκ., αυτόματο οκτατάχυτο κιβώτιο και πρόσθετο πακέτο εξοπλισμού Mpack. Δεν σας κρύβω ότι αυτό το αυτοκίνητο το έβαλα στη λίστα των μελλοντικών μου αγορών, στην περίπτωση που αποκτήσω 40.000 ευρώ. Μου άρεσε καθετί που προσφέρει, γιατί ουσιαστικά είναι η μέση επιλογή που δεν σου στερεί τίποτα από την οδηγική απόλαυση.

Εντάξει, δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά κινείται αξιοπρεπώς, ενώ τις ελλείψεις του μικρού μοτέρ καλύπτει με μαγικό τρόπο το άριστο αυτόματο κιβώτιο Steptronic.

Οι 136 ίπποι ίσως να σας φανούν λίγοι, αλλά σημειώστε ότι αποδίδονται σε ευρύ φάσμα στροφών από τις 4.000 σ.α.λ. έως τις 6.000 σ.α.λ. και με τη συμβολή της υψηλής ροπής (20,2 χλγμ. από τις 1.250-4.300 σ.α.λ.) κινούν ικανοποιητικά το βαρύ αυτοκίνητο. Επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα σε 9,1’’, τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα.
 
Η προσαρμογή στον κυβισμό έχει δύο ακόμη θετικές παρενέργειες. Εκαψε μόλις 7,2 λίτρα/100 χλμ, η μάρκα δίνει 5,4 λίτρα/100 χλμ. Εκπομπές CO2 μόνο 119 γρ.CO2/χλμ.

Να τονίσω τη ραφιναρισμένη λειτουργία του μοτέρ, την απουσία θορύβων και κραδασμών. Ο premium χαρακτήρας του οδηγοκεντρικού μοντέλου παραμένει αναλλοίωτος.

Καθοριστικό στοιχείο για την επιλογή είναι και η διάκριση της 318i στην οδική συμπεριφορά. Είναι το πιο οδηγοκεντρικό μοντέλο στην κατηγορία των μικρομεσαίων premium μοντέλων!

Αν το ξανασκεφθείτε, είναι μια καλή πρόταση, η οποία ταιριάζει στα νέα οικονομικά δεδομένα. Η BMW 318i κοστίζει 34.055 ευρώ, έξτρα το αυτόματο κιβώτιο και το Mpack.