Quantcast

Ο Tommy Hilfiger με την Τζίτζι Χαντίντ στο ντεφιλέ «Tommynow» του Λονδίνου

Ο αμερικανός σχεδιαστής μόδας παρουσιάζει τη νέα του κολεξιόν και για πρώτη φορά δεν επιλέγει τις ΗΠΑ.
Ο αμερικανός σχεδιαστής μόδας Tommy Hilfiger παρουσιάζει τη νέα του κολεξιόν, και για πρώτη φορά δεν επιλέγει τις ΗΠΑ, αλλά το Λονδίνο, εκεί όπου πιο νέος καλλιέργησε τη λατρεία του για τη μόδα.

Η παρουσιάση της κολεξιόν άνοιξη-καλοκαίρι 2018 του μετρ του σικ σπορ ντυσίματος επιτρέπει στη βρετανική Εβδομάδα Μόδας να κορυφωθεί με ένα πυροτέχνημα, έπειτα από τα ντεφιλέ πέντε ημερών στις τέσσερις γωνιές της πόλης.

Ο 66χρονος Αμερικανός, επικεφαλής μιας αυτοκρατορίας που είχε 6,6 δισεκατομμύρια δολάρια κύκλο εργασιών το 2016, θα παρουσιάσει τις δημιουργίες του στο Roundhouse, τη διάσημη αίθουσα για τα πολιτιστικά της θεάματα και για τις συναυλίες που έχει φιλοξενήσει του Τζίμι Χέντριξ, των Πινκ Φλόιντ και του Ντέιβιντ Μπόουι.

Αυτά άλλωστε θυμάται έντονα ο στυλίστας από τις περιηγήσεις του στο Λονδίνο της δεκαετίας του 1970.

"Άρχισα να έρχομαι στο Λονδίνο όταν ήμουν νέος, γιατί είχα εμμονή με τη μόδα, γιατί ήθελα να δω τι συνέβαινε στο Λονδίνο", εξηγεί στο AFP από το λονδρέζικο showroom της εταιρίας του. Το δικό του Λονδίνο, αυτό των "βρετανικών ροκ συγκροτημάτων: των Beatles, των Led Zeppelin, των Who, του 'Ερικ Κλάπτον, των Small Faces, ο κάθε μουσικός με το δικό του στυλ, το τόσο διαφορετικό", θυμάται.

Είναι αυτό το "επαναστατικό πνεύμα", αυτή η "αίγλη που είναι συνδεδεμένη με το ροκ' εν' ρολ" που ο Νεοϋορκέζος θα υμνήσει απόψε στο ντεφιλέ που σχεδίασε μαζί με το μοντέλο Τζίτζι Χαντίντ, της οποίας η επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μεγάλη (σχεδόν 36 εκατομμύρια ακόλουθοι στο Instagram).
 
"Η Τζίτζι έχει μετάσχει ιδιαίτερα στο σχεδιασμό της κολεξιόν. Πολλές ιδέες προέρχονται από το στιλ της, το δρόμο, τον αθλητισμό, τη διασκέδαση", τονίζει ο Τόμι.

Το ντεφιλέ θα είναι η τρίτη επανάληψη της ιδέας "TOMMYNOW", κάτι σαν περιοδεύον ντεφιλέ που εμπνέεται από τις περιοδείες μουσικών συγκροτημάτων και που ήδη έχει παρουσιαστεί στη Νέα Υόρκη το 2016 και στην Καλιφόρνια τον Φεβρουάριο προσφέροντας κάθε φορά ένα θέαμα δυσανάλογο του ιλιγγιώδους κόστους.

Για να καταστεί κερδοφόρα η δραστηριότητα αυτή, οι νέες δημιουργίες τίθενται προς πώληση αμέσως βάσει του συστήματος "see now, buy now" μια τάση που ακολουθείται εδώ μερικές σεζόν από τους οίκους μόδας και αναμένεται να καθιερωθεί για πάντα, με τον Tommy Hilfiger να είναι πρωτοπόρος σε αυτό.

Η ψηφιακή τεχνολογία είναι μια ευκαιρία για τη μόδα, εκτιμά ο Hilfiger. Η εταιρία του ωθεί ακόμη πιο μακριά την ιδέα αυτή δίνοντας τη δυνατότητα στους καλεσμένους των ντεφιλέ της να φωτογραφίσουν τα μοντέλα για να αγοράσουν επί τόπου.

"Οι νέοι όταν βλέπουν κάτι στην πασαρέλα ή κάτι σε cool στιλ θέλουν να το φορέσουν την άλλη μέρα, όχι να περιμένουν έξι μήνες", υπογραμμίζει ο σχεδιαστής που είναι πεπεισμένος ότι ο τομέας πρέπει να αδράξει τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

"Πρέπει να συνεχίσουμε να πηγαίνουμε μπροστά, είναι μια ευκαιρία να ζήσουμε την ψηφιακή εποχή και θα ήταν λάθος να προσπαθούμε να κάνουμε πίσω". Εκτός από τον Tommy Hilfiger, η εβδομάδα μόδας είχε την τύχη να έχει και τον Giorgio Armani.

Ο ιταλός σχεδιαστής φώτισε με την ακτινοβολία του και το ντεφιλέ του την Κυριακή τη βρετανική σκηνή, η οποία καυχιέται για τη δυναμική και την τόλμη των νέων δημιουργών της, αλλά μερικές φορές στερείται μεγάλων ονομάτων, εκτός της Burberry.

Η παρουσία τους είναι επίσης καλός οιωνός μέσα στο κλίμα του Brexit που εγείρει φόβους για φυγή ταλέντων και κεφαλαίων.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ