Quantcast

Μία νέα, παγκόσμια καμπάνια που χαράζει το μέλλον στη μετακίνηση

Τη δέσμευσή της να χαράζει το μέλλον στη μετακίνηση και να προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες για οποιοδήποτε όχημα, γνωστοποίησε η LeasePlan, η οποία λάνσαρε τη νέα της παγκόσμια καμπάνια.
Τη δέσμευσή της να χαράζει το μέλλον στη μετακίνηση και να προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες για οποιοδήποτε όχημα, γνωστοποίησε η LeasePlan, η οποία λάνσαρε τη νέα της παγκόσμια καμπάνια.

Ο παρουσιαστής των εκπομπών Top Gear και Grand Tour, Richard Hammond πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια και συστήνει στο κοινό την ανανεωμένη εικόνα της LeasePlan, καθώς και μια σειρά από καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες μίσθωσης, ειδικά σχεδιασμένα για το σημερινό περιβάλλον της μετακίνησης.

Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Tex Gunning, επισήμανε:

«Διανύουμε μία περίοδο μεγάλων αλλαγών, στην οποία οι άνθρωποι μεταβαίνουν από την ιδιοκτησία των αυτοκινήτων στη χρήση τους ως υπηρεσία. Ταυτόχρονα, βλέπουμε σημαντικές αλλαγές στην τεχνολογία των οχημάτων, καθώς από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης σταδιακά προχωράμε σε υβριδικά, πλήρως ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα. Στη σημερινή πραγματικότητα που μεταβάλλεται συνεχώς, η LeasePlan λειτουργεί ως πρεσβευτής του μέλλοντος της μετακίνησης. Μέσα από την καμπάνια προσφέρουμε στους πελάτες μας τις νέες τάσεις στη μετακίνηση, με οικονομικά αποδοτικό και βιώσιμο τρόπο για οποιοδήποτε όχημα, ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε», τόνισε ο γενικός διευθυντής.

Η συγκεκριμένη καμπάνια λανσάρεται σήμερα και στις 32 χώρες όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της νέας στρατηγικής της εταιρείας για την εξεύρεση και εφαρμογή ευκαιριών βιώσιμης ανάπτυξης στον κλάδο της μετακίνησης, ο οποίος μεταβάλλεται συνεχώς. Βασικό πυλώνα της καμπάνιας αποτελεί η τρίλεπτη ταινία δράσης, «What?s Next: The Movie», η οποία γυρίστηκε στο Λος Άντζελες, με πρωταγωνιστή τον Richard Hammond.

Η LeasePlan προσφέρει τα αυτοκίνητα ως υπηρεσία στις εταιρείες-πελάτες της για περισσότερα από 50 χρόνια.

«Είμαστε πλήρως εξοπλισμένοι και έτοιμοι, ώστε να ηγηθούμε της μετάβασης στο νέο περιβάλλον υπηρεσιών, καλύπτοντας τις ανάγκες των πελατών μας. Οι νέες αυτές προτάσεις περιλαμβάνουν τις Click and Drive ιδανικές για το δυναμικό κοινό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς και την ολοκληρωμένη λύση στη διαχείριση κάθε στόλου. Παράλληλα, σε συνέχεια της καμπάνιας What's next, τους επόμενους μήνες θα ανακοινωθούν ακόμα περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες», τόνισε ο κ. Gunning.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ