Quantcast

Στοχεύοντας σε νέα ώθηση στις πωλήσεις

Μετά τα 14 εκατομμύρια αγορές Polo, σε όλο τον κόσμο, οι επικεφαλής της Volkswagen αποφάσισαν να...
Μετά τα 14 εκατομμύρια πωλήσεις που έκανε το Polo, σε όλο τον κόσμο, οι επικεφαλής της Volkswagen αποφάσισαν να κρατήσουν αρκετά βασικά στοιχεία της επιτυχίας του στο νέο σχεδιαστικά μοντέλο.

Ωστόσο, η αλλαγή έγινε αισθητή, καθώς οι τεχνικοί προέβησαν σε μια σειρά από αλλαγές που του δίνουν άλλο αέρα και φυσικά ώθηση για μεγάλες πωλήσεις.

Το Polo έκτης γενιάς, μάλιστα, έχει σχεδιαστεί πάνω στην πλατφόρμα MQB.

Αυτό επιτρέπει τη δημιουργία σημαντικά πιο δυναμικών αναλογιών με μακρύ μεταξόνιο, βραχείς προβόλους και σπορ αναλογίες ανάμεσα στις βασικές διαστάσεις.

Η σχεδίαση είναι πιο δυνατή, αρρενωπή, χαρισματική και εκφραστική από τον προκάτοχό του.

Το εσωτερικό του Polo από την άλλη δίνει μια εκφραστική και πρωτοποριακή νότα.

Τα όργανα είναι τοποθετημένα έτσι ώστε ο οδηγός να μπορεί να τα δει με μια ματιά, με τις οθόνες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να φτάνουν τις 8΄΄ σε μέγεθος.

Ψηφιακές διεπαφές για smartphone επιτρέπουν ευκολότερη πρόσβαση σε εφαρμογές και διάφορες διαδικτυακές υπηρεσίες. Τα smartphone μπορούν να φορτιστούν τόσο καλωδιακά όσο και επαγωγικά, ως επιλογή.

Οι εσωτερικές διαστάσεις του νέου Polo έχουν επίσης αυξηθεί σημαντικά. Το αυτοκίνητο προσφέρει περισσότερο χώρο για πέντε επιβάτες και αποθηκευτική χωρητικότητα που έχει αυξηθεί από τα 280 στα 355 λίτρα.

Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι οι τέσσερις πόρτες και το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου, Front Assist με City Emergency Braking και Pedestrian Monitoring καθώς και το Multi-collision Brake.

Οι αγοραστές του νέου Polo έκτης γενιάς θα μπορούν να διαλέξουν από ένα σύνολο οχτώ πολύ αποδοτικών κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου και φυσικού αερίου. Οι τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες, διαθέσιμοι από το λανσάρισμα, κινούνται στα πλέον δημοφιλή επίπεδα ισχύος.

Ο πρώτος που αποδίδει 75 ίππους, ο δεύτερος 95 ίππους και ο τρίτος αγγίζει τους 115 ίππους.

Όλα τα μοντέλα είναι εφοδιασμένα με σύστημα start-stop και λειτουργία ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση.

Είναι επίσης δυνατό να συνδυαστεί ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) με οποιονδήποτε κινητήρα από 95 ίππους και πάνω.

Η γκάμα των βενζινοκινητήρων θα συμπληρωθεί από τον καινοτόμο TSI EVO με 150 ίππους και Active Cylinder Management (απενεργοποίηση κυλίνδρων), καθώς και από τον κορυφαίο πανίσχυρο βενζινοκινητήρα 2.0 TSI που αποδίδει 200 ίππους.

Άλλοι τέσσερις κινητήρες diesel συμπληρώνουν την γκάμα του νέου Polo, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες σταδιακά. Μια νέα εξέλιξη είναι ο πρώτος κινητήρας φυσικού αερίου του Polo.

Ο 1.0 TGI που αποδίδει 90 ίππους, όπως αναφέρει το σχετικό τηλεγράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου.

Η γκάμα θα ολοκληρωθεί με έναν ικανότατο πετρελαιοκινητήρα 90 ίππων που θα είναι διαθέσιμος μέσα στο 2017.

Το νέο Polo, το οποίο έχει αναβαθμιστεί πλήρως, διαθέτει πολύ καλά εξοπλισμένο βασικό μοντέλο με λιανική τιμή που ξεκινάει από 13.400 ευρώ (Polo 1.0 Trendline με 75 ίππους).

Η τιμή του σίγουρα τον κατατάσσει ως έναν από τους πρωταγωνιστές της κατηγορίας.