Quantcast

«Αστέρι» σε όλα της

O πρόεδρος της Mercedes Benz Hellas παρουσίασε στην έκθεση «Αυτοκίνηση Fisikon 2017» τα στοιχεία που κάνουν τη γερμανική μάρκα να ξεχωρίζει.
Του Σπύρου Ρέκκα

Η Mercedes βρίσκεται στη καλύτερη φάση της σύγχρονης ιστορίας της.

Τα μοντέλα της κυριαρχούν στην πολυτελή αγορά, τα προγράμματα προώθησης και υποστήριξης που εφαρμόζει γίνονται αποδεκτά από τους οδηγούς με χοντρό πορτοφόλι και το ταμείο γεμίζει με ζεστό χρήμα.

Στην Ελλάδα, παρά την υπερβολική φορολογία στα premium μοντέλα, η γερμανική μάρκα παραμένει στην πρώτη θέση των πωλήσεων και το 2017.

Είναι στην κεφαλή της premium κατηγορίας εννέα χρόνια από το 2005 έως το 2017!

Η επιτυχία της δεν είναι τυχαία. Η πρώτη θέση ήρθε ύστερα από τις προσπάθειες της ομάδας του Γιάννη Καλλίγερου.

Ο διακεκριμένος μάνατζερ στον χώρο του αυτοκινήτου κατέχει τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Mercedes Benz Hellas και διοικεί με μαεστρία την αποτελεσματική ομάδα του.

Στα εγκαίνια της έκθεσης «Αυτοκίνηση Fisikon 2017» παρουσίασε το πρώτο pick up της μάρκας, το X-Class, και αναφέρθηκε στις επιτυχίες της φίρμας με σήμα το αστέρι.

Συγκράτησα μερικά στοιχεία από την ομιλία του, που επιβεβαιώνουν την υπεροχή της πολυτελούς γερμανικής φίρμας.

Η Mercedes εδώ και 55 μήνες καταγράφει ρεκόρ πωλήσεων και κάθε μήνα ανεβαίνει την κλίμακα των διεθνών πωλήσεων.

Μετά τις θεμελιώδεις αλλαγές στη σχεδίαση των αυτοκινήτων της, κατάφερε να κατεβάσει κατά 13 χρόνια τον μέσο όρο ηλικίας των υποψήφιων αγοραστών.
 
Εκτιμώ ότι είναι η μεγαλύτερη κατάκτησή της από την εποχή που ιδρύθηκε, γιατί διευρύνει το φάσμα των αγοραστών και εισέρχεται σε ηλικίες όπου πρωταγωνιστούν μάρκες μαζικής παραγωγής.

Η φίρμα που εφηύρε το αυτοκίνητο το 1886 έσπασε το φράγμα των 100.000 μονάδων στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.

Η γκάμα της AMG, στο τέλος του 2017, θα γράψει νέο ρεκόρ πωλήσεων. Μιλάμε για αυτοκίνητα μεγάλης αξίας που ξεπερνούν και τα 400.000 ευρώ.

Συνδυάζουν τη μοντέρνα σχεδίαση με τη σπορ έκφανση, τις επιδόσεις που κόβουν την ανάσα και την οδηγοκεντρική προσέγγιση.

Η ιστορία του πρώτου pick up της μάρκας ξεκίνησε με την πρωτοβουλία του Γιάννη Καλλίγερου, το 2005.

Τότε, σε μια συνάντηση κορυφής στην Ισπανία, ο Ελληνας μάνατζερ πρότεινε στο Δ.Σ. της μάρκας να εξετάσει την περίπτωση δημιουργίας ενός πολυτελούς αυτοκινήτου για αγροτική χρήση, χωρίς να αλλοιωθεί το DNA της φίρμας.

Η σπίθα έγινε φωτιά και στα εγκαίνια της έκθεσης ο διακεκριμένος μάνατζερ αποκάλυψε το πρώτο pick up της Mercedes.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, έδωσε έμφαση στην αξία της ομάδας του.

Δυο φορές επιβεβαίωσε τα στοιχεία των πωλήσεων των best seller της premium κατηγορίας (Mercedes A Class και Mercedes GLA) από τον Νίκο Πρέζα, γενικό διευθυντή της μάρκας.

Δεν έχανε από τα μάτια του την Αλεξάνδρα Χρυσού, διευθύντρια επικοινωνίας, και έπαιρνε τον ρυθμό από τον Παναγιώτη Ριτσώνη, διευθυντή marketing.

Μου έκανε και δυο ερωτήσεις για τις πωλήσεις -γνωρίζει πόσο προσέχω τα νούμερα- αλλά απέφυγα να του απαντήσω, γιατί εκείνος ήταν ο πρωταγωνιστής της παρουσίασης.