Quantcast

Ο CEO της Stoiximan, Γ. Δασκαλάκης, για την αγορά τυχερών παιγνίων στην Ελλάδα και τον επόμενο σταθμό της εταιρείας στην Γερμανία

Την ίδια στιγμή που στην Ελλάδα, το μεταβατικό καθεστώς για τις 24 εταιρείες online...
Την ίδια στιγμή που στην Ελλάδα, το μεταβατικό καθεστώς για τις 24 εταιρείες online στοιχηματισμού εκκρεμεί και αναζητεί τελική ρύθμιση με τις εξαγγελίες των κυβερνητικών στελεχών να δηλώνουν ρητά την επιθυμία τους προς αυτή την κατεύθυνση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της μεγαλύτερης εταιρείας διαδικτυακού στοιχήματος στην Ελλάδα κ. Γιώργος Δασκαλάκης μιλά για το ρυθμιστικό πλαίσιο και την γενική εικόνα που έχει σχηματιστεί γύρω από την ελληνική αγορά των τυχερών παιγνίων.

Στον αντίποδα της τελικής ρύθμισης του online gaming στην Ελλάδα, βρίσκονται τα πλάνα ανάπτυξης της εταιρείας που πλέον υπό το διεθνές brand «Betano» καλπάζει συνεχώς, κλείνοντας το μάτι στην αγορά της Γερμανίας. Για την επόμενη στρατηγική κίνηση της επέκτασης στο εξωτερικό ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Γιώργος Δασκαλάκης, σημείωσε « Η επέκταση της εταιρείας στο εξωτερικό αποτελεί βασικό μέρος του οράματος της εταιρείας μας. Από το 2016 λειτουργούμε με επιτυχία στη Ρουμανία και στην Κύπρο, κατέχοντας πλέον μεγάλα μερίδια αγοράς και στις δύο αυτές χώρες.
 
Το 2018 σηματοδοτεί την έναρξη του δεύτερου σκέλους του στρατηγικού πλάνου επέκτασής μας στο εξωτερικό, καθώς στις αρχές Ιουνίου λανσάραμε το προϊόν μας στη Γερμανία, ενώ το φθινόπωρο ετοιμάζουμε την είσοδό μας στην αγορά της Πορτογαλίας. Και φυσικά το 2019 έπεται συνέχεια. Για να στεφθεί η προσπάθεια μας με επιτυχία θα πρέπει να ανταγωνιστούμε αποτελεσματικά τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες του κλάδου.», συμπληρώνοντας ότι « Μέσα από τη διαδικασία της συνεχούς βελτίωσης που αποτελεί βασική αξία του οργανισμού μας, ελπίζουμε πως θα καταφέρουμε τα επόμενα χρόνια να προσφέρουμε στα μέλη μας ένα κορυφαίο και άρτιο τεχνολογικά user experience που θα μας καθιερώσει ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου διεθνώς. Επιθυμία μας είναι να το καταφέρουμε αυτό βασιζόμενοι στην Ελλάδα, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και αποδεικνύοντας πως στη χώρα μας μπορούμε να παράγουμε εξαιρετικά ανταγωνιστικές υπηρεσίες στον τομέα της τεχνολογίας χάρη στο υψηλού επιπέδου ανθρώπινο κεφάλαιο που διαθέτουμε.»

O ίδιος απαντά στο μείζον θέμα της φοροδιαφυγής, για το φαινόμενο του οποίου έχουν λεχθεί αρκετά, κάνοντας λόγο για μια αφήγηση που φαίνεται να εξυπηρετεί ορισμένους. « Για τη φοροδιαφυγή στο διαδίκτυο, νομίζω ότι αποτελεί μια εύηχη, εύκολη αφήγηση, όπως αντίστοιχα και οι αιτιάσεις περί αμύθητων ποσών που διακινούνται στον παράνομο διαδικτυακό τζόγο με την σκόπιμη προφανώς παρερμηνεία από κάποιους του τζίρου ως έσοδο. Η αλήθεια είναι πως η δυνατότητα φοροδιαφυγής στο διαδίκτυο είναι πολύ περιορισμένη, καθώς τόσο λόγω του μπλοκαρίσματος ιστοσελίδων από την ΕΕΕΠ (Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων) όσο και της ύπαρξης των capital controls που καθιστούν απαραίτητη την επεξεργασία συναλλαγών με κάρτες μόνο από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που είναι αδειοδοτημένα στην Ελλάδα, τα περιθώρια που υπάρχουν για τους παρανομούντες είναι πολύ μικρά. Ταυτόχρονα, η διαδικασία ελέγχου για τυχόν ανακριβείς δηλώσεις είναι εύκολη, καθώς απαιτείται απλά μια αίτηση ενημέρωσης στην αρμόδια αρχή της χώρας της Ε.Ε. που εδρεύει κάθε εταιρεία από την ελληνική πλευρά».

Αναφερόμενος στο χάρτη της ελληνικής αγοράς των τυχερών παιγνίων, συνοψίζει την παρουσία όλων των μερών που μετέχουν, διευκρινίζοντας ότι « Η ελληνική αγορά τυχερών παιγνίων αποτελείται αυτή τη στιγμή από τρεις βασικές κατηγορίες παρόχων: την ΟΠΑΠ ΑΕ, που έχει το μονοπώλιο σε 13 επίγεια παίγνια και είχε το 73% της συνολικής πίτας της αγοράς τυχερών παιγνίων στη χώρα μας το 2017, τα επίγεια καζίνο (13% της συνολικής πίτας) και τις 24 εταιρείες του διαδικτύου (14% της συνολικής πίτας), από τις οποίες όμως πολύ μικρός αριθμός έχει εκτεταμένη δραστηριότητα και λειτουργία. Αν βέβαια μιλήσουμε αποκλειστικά για το στοίχημα, τότε το διαδίκτυο πέρυσι ήταν υπεύθυνο για το 40% των εσόδων και το επίγειο δίκτυο της ΟΠΑΠ ΑΕ για το 60%.»

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stoiximan, μίλησε για τη σημασία της συνεχούς ανάπτυξης που λαμβάνει χώρα στους δύο βασικούς άξονες της τεχνολογίας και του ανθρώπινου κεφαλαίου, τους τρόπους που αυτή επιδρά τα τελευταία χρόνια στο εσωτερικό της εταιρείας, την μεγάλη επένδυση που υλοποιεί στο πλαίσιο των δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με κύριους πυλώνες τον Αθλητισμό, την Κοινωνία και την Οικογένεια-Παιδί, ενώ ερωτηθείς για τις δυνατότητες των ελληνικών εταιρειών που δίνουν μάχη εκτός συνόρων στον κλάδο των υπηρεσιών τόνισε «Δεν είναι εύκολο και απαιτεί σκληρή δουλειά και πολλές θυσίες, όμως σίγουρα μπορούν να τα καταφέρουν. Υπάρχει εργατικότητα, υπάρχει θέληση, υπάρχει όραμα. Αυτό που πολλές φορές λείπει είναι η οργάνωση, η μεθοδικότητα και η επιθυμία να ρισκάρεις. Όσες εταιρείες έχουν αυτά τα στοιχεία και ταυτόχρονα έχουν μια εξωστρεφή προσέγγιση μπορούν κάλλιστα να τα καταφέρουν.»