Quantcast

«Σαρώνει» ο Ρονάλντο και στο διαδίκτυο

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πάρει «φωτιά» από την έναρξη του Μουντιάλ...
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πάρει «φωτιά» από την έναρξη του Μουντιάλ, με τους Κριστιάνο Ρονάλντο, τον Αζίζ Μπουχαντούζ και την Βραζιλία να έχουν την τιμητική τους, όπως αποδεικνύουν και οι μετρήσεις.

Από τις 14 Ιουνίου έως και χθες (20/6), οπότε και ολοκληρώθηκε η 1η αγωνιστική, ο Ρονάλντο «μοιράστηκε» με τους φίλους του έξι δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 32 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις. Δεύτερος στη σχετική λίστα ο Σέρχιο Ράμος με 7.1 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις ενώ ακολουθούν Νεϊμάρ (6.2 εκατ.), Πολ Πογκμπά (5.4) και Λιονέλ Μέσι (4.7)

Στην πρώτη τριάδα των αναρτήσεων στο instagram, βρίσκεται η δήλωση του Αζίζ Μπουχαντούζ αμέσως μετά την ήττα του Μαρόκο από το Ιράν, με δικό του αυτογκόλ (σ.σ. για τα μηνύματα συμπαράστασης που έλαβε), με ποσοστό που ξεπερνάει το 70%, ενώ ακολουθούν οι αναρτήσεις των Χεσούς Γκαγιάρδο (Μεξικό) με 68.3% και Ντετρίκ Μπογιατά (Βέλγιο) με 68% για τη νίκη επί της Γερμανίας και την κλήση του στην εθνική ομάδα αντίστοιχα.

Ο μέσος της Ισλανδίας, Ρούρικ Γκίσλασον, ο οποίος αγωνίζεται στην Γερμανία με την Σαντχάουζεν, είδε τον αριθμό των «φίλων» του αυξάνεται κατά 1,789% μετά τον αγώνα με την Αργεντινή. Για την ώρα έχει 620.000 φίλους στο Instagram, με το νούμερο αυτό ν` αυξάνεται καθημερινά. Γενικότερα οι Ισλανδοί αύξησαν τα ποσοστά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά 228%.

Η Βραζιλία από την πλευρά της «πήρε» 3.4 εκατομμύρια νέους «φίλους» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην 1η αγωνιστική του Μουντιάλ, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό της σε 199 εκατομμύρια, ενώ στις δύο επόμενες θέσεις βρέθηκαν Πορτογαλία και Αργεντινή με 1.43 και 1.42 εκατομμύρια νέους ακολούθους.

Συνολικά από την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου οι παίκτες που συμμετέχουν έχουν ανεβάσει 1.232 φωτογραφίες και βίντεο στο instagram, αρκετές για να προκαλέσουν 130 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις. Πορτογαλία, Ισπανία, Βραζιλία, Γαλλία και Γερμανία είναι οι χώρες με τους πιο δημοφιλείς ποδοσφαιριστές και ως εκ τούτου με τα μεγαλύτερα ποσοστά αλληλεπιδράσεων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ