Έναρξη των συμμετοχών στα βραβεία «Made in Greece 2015»

Τα βραβεία «Made in Greece 2015» που διεξάγονται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού παρουσίασε η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ.
Τα βραβεία «Made in Greece 2015» που διεξάγονται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού παρουσίασε η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) η οποία και ανακοίνωσε επίσημα την έναρξη των συμμετοχών στη διαγωνιστική διαδικασία του θεσμού.

O θεσμός των βραβείων «Made in Greece» είναι η εξωτερίκευση της ανάγκης να αναδειχθεί η σημαντικότητα της βιομηχανικής και αγροτικής παραγωγής για την αναπτυξιακή πορεία της Ελλάδας.

H έναρξη των συμμετοχών στο θεσμό γίνεται για την ανάδειξη και την επιβράβευση παραγωγικών επιχειρήσεων και οργανισμών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις.

Βασικά κριτήρια αξιολόγησης, αριστείας και επιβράβευσης αποτελούν η ποιότητα, η καινοτομία, η διαφοροποίηση, οι στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών και τα ισχυρά brand names.

Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου, η Οργανωτική Επιτροπή μίλησε για τους στόχους της ΕΛ.Α.Μ. και αναφέρθηκε στην επιτυχία της πρώτης διοργάνωσης του θεσμού πριν από δύο χρόνια. Παράλληλα, ανακοίνωσε τις κατηγορίες των βραβείων για το 2015, καθορίζοντάς αυτές ως εξής:

• Βραβείο Επώνυμου Ελληνικού Προϊόντος
• Βραβείο Καινοτόμου Προϊόντος
• Βραβείο Εξαγωγικής Αριστείας
• Βραβείο Βιομηχανικής Αριστείας
• Βραβείο Αγροτικής Αριστείας
• Βραβείο Τεχνολογικής Αριστείας
• Βραβείο Επιχειρηματικής Αριστείας
• Βραβείο Νεοφυούς Παραγωγικής Αριστείας

Η απόφαση της ΕΛ.Α.Μ. για τη θέσπιση των βραβείων “Made in Greece” εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς της για την παραγωγική ανασυγκρότηση της εθνικής οικονομίας και την καθιέρωση ενός παραγωγικού αναπτυξιακού μοντέλου με έμφαση στην καινοτομία, στην εξωστρέφεια και στο μάρκετινγκ ποιοτικών προϊόντων ελληνικής παραγωγής. Σκοπός της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των παραγωγικών επιχειρήσεων, οργανισμών, συνεταιρισμών, ομάδων παραγωγών και προσωπικών προσπαθειών, που επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων με σημαντική προστιθέμενη αξία για την Ελληνική Οικονομία, προάγοντας παράλληλα την ανάπτυξη και την ευημερία της Ελλάδας.



Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γεώργιος Αυλωνίτης, Καθηγητής & Αναπληρωτής Πρόεδρος του Συμβουλίου του ΟΠΑ και Πρόεδρος της ΕΛ.Α.Μ., «Σήμερα βιώνουμε μια από τις πιο δύσκολες περιόδους της σύγχρονης οικονομικής ιστορίας μας. Διότι, σαν χώρα, δεν ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις ούτε της Ευρωπαϊκής Ένωσης ούτε και της Ευρωζώνης που απαιτούν από τις επιχειρήσεις εξαγωγικό προσανατολισμό και την ανάπτυξη, την παραγωγή και διάθεση παγκοσμίως αποδεκτών επωνύμων προϊόντων και υπηρεσιών. Υπάρχουν όμως και οι φωτεινές εξαιρέσεις, δηλαδή οι επιχειρήσεις εκείνες που στις έντονα ανταγωνιστικές παγκόσμιες αγορές αναζητούν να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα τους όχι μέσω χαμηλών τιμών στο πλαίσιο του «φασόν και χύμα», αλλά μέσω της προσπάθειας κατανόησης και ικανοποίησης των αναγκών των πελατών στην παγκόσμια αγορά, διαθέτοντας ποιοτικά και επώνυμα προϊόντα με υψηλή προστιθέμενη αξία και για τις ίδιες και για τους πελάτες τους. Ακριβώς αυτές τις επιχειρήσεις έρχονται να αναδείξουν τα βραβεία “Made in Greece” καθιστώντας αυτές παράδειγμα προς μίμηση και ελπίζοντας ότι πολλές ελληνικές επιχειρήσεις θα ακολουθήσουν το παράδειγμά τους».

Από την πλευρά του, ο κ. Γεώργιος Μπάλτας, Καθηγητής και Πρόεδρος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας» του ΟΠΑ και Μέλος της ΕΛ.Α.Μ., πρόσθεσε ότι «Τα βραβεία “Made in Greece” έχουν καθιερωθεί ως ο θεσμός που επιβραβεύει και ενθαρρύνει όσους παράγουν στην Ελλάδα δημιουργώντας θέσεις εργασίας και αξία για την οικονομία. Η δεύτερη διοργάνωση των βραβείων “Made in Greece” έρχεται σε μία δύσκολη και κρίσιμη στιγμή. Η προσοχή είναι στραμμένη σε πολιτικά και δημοσιονομικά θέματα και για μία ακόμα φορά η πραγματική οικονομία έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη της. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον η ελληνική γεωργία και βιομηχανία αντιμετωπίζουν την οικονομική κρίση, την αβεβαιότητα και πολλές πρόσθετες δυσκολίες και εμπόδια που χαρακτηρίζουν το ‘επιχειρείν’ στην Ελλάδα. Αυτή η πραγματική οικονομία, η παραγωγική βάση της χώρας, χρειάζεται σήμερα, περισσότερο από ποτέ πριν, υποστήριξη και διεξόδους. Γιατί η παραγωγική ανάπτυξη, η ανασυγκρότηση της πραγματικής οικονομίας μπορεί να απελευθερώσει τη χώρα από τα δεσμά της ανεργίας, της ύφεσης, των εμπορικών και δημοσιονομικών ελλειμμάτων, και τελικά του χρέους. «Επιβραβεύουμε την παραγωγή, Αναδεικνύουμε την Ελλάδα». Αυτή η φράση συνοψίζει τα βραβεία “Made in Greece”, τα βραβεία όσων παράγουν και δημιουργούν αξία», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Τέλος, ο κ. Προκόπης Θεοδωρίδης, Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών και Γενικός Γραμματέας της ΕΛ.Α.Μ. τόνισε ότι «Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ δείχνοντας συνέπεια και συνέχεια διοργανώνει για δεύτερη φορά τα βραβεία “Made in Greece”. Μετά την μεγάλη αποδοχή και την επιτυχή οργάνωσή τους το 2013, ετοιμαζόμαστε και φέτος, τον Νοέμβριο, για την μεγάλη γιορτή της παραγωγής στην Ελλάδα! Τα βραβεία “Made in Greece”, αποτολμώ να πω ότι ήδη έχουν τα χαρακτηριστικά ενός θεσμού, που αναδεικνύει σε αυτήν την παρατεταμένη δύσκολη οικονομική συγκυρία όλες εκείνες τις προσπάθειες επιχειρήσεων, οργανισμών, συνεταιρισμών, ομάδων παραγωγών αλλά και προσωπικών ενεργειών που επενδύουν διαχρονικά στη δημιουργία ανταγωνιστικών, ποιοτικών, επώνυμων προϊόντων τόσο για την εγχώρια αγορά όσο και για τις αγορές του κόσμου. Ειδικότερα, στον αγροτικό χώρο, το μάρκετινγκ ήταν άγνωστη λέξη και όλα έμεναν «στο χωράφι και στο δέντρο». Όμως, στα χρόνια αυτά της κρίσης, εισπράττουμε την αφύπνιση του πρωτογενούς τομέα -έστω και με αργά βήματα- με εστίαση στην ποιότητα, την καινοτομία και την εξωστρέφεια. Αυτόν τον «μονόδρομο» της παραγωγικής ανασυγκρότησης υπογραμμίζουν τα βραβεία “Made in Greece”.

Ο θεσμός των βραβείων "Made in Greece" είναι η εξωτερίκευση της ανάγκης να αναδειχθεί η σημαντικότητα της βιομηχανικής και αγροτικής παραγωγής για την αναπτυξιακή πορεία της χώρας μας.

Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις και οργανισμοί μπορούν να καταθέτουν την υποψηφιότητά τους μόνο ηλεκτρονικά μέσα από την ιστοσελίδα www.madeingreeceawards.gr με καταληκτική ημερομηνία υποβολής την 30η Σεπτεμβρίου 2015.

** Στη φωτογραφία από δεξιά προς τα αριστερά: Ο κ. Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης, Καθηγητής & Αναπληρωτής Πρόεδρος του Συμβουλίου του ΟΠΑ και Πρόεδρος της ΕΛ.Α.Μ., ο κ. Ντίνος Αδριανόπουλος, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος CIVITAS, ο κ. Γεώργιος Μπάλτας, Καθηγητής και Πρόεδρος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας» του ΟΠΑ και Μέλος της ΕΛ.Α.Μ., ο κ. Προκόπης Θεοδωρίδης, Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών και Γενικός Γραμματέας της ΕΛ.Α.Μ.

ΠΗΓΗ:
enikonomia