Quantcast

Απροβλημάτιστη κίνηση, χαμηλή κατανάλωση

Ελάχιστα αυτοκίνητα αντέχουν τόσο πολύ στον χρόνο όσο το Nissan Micra. 

Η σχεδίασή του ακόμη και σήμερα αποσπά καλή βαθμολογία, ενώ είναι επιβεβαιωμένη και η αξιοπιστία του. Εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα πόλης, που, όμως, έχει την ικανότητα να καλύψει και τις ανάγκες ενός ταξιδιού. Με το Micra, στην έκδοση N-Sport που διακρίνεται για την premium και σπορ εμφάνισή της, έκανα πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα στην πόλη και σε κοντινά ταξίδια. Ιδια γεύση σε κάθε χιλιόμετρο. Απροβλημάτιστη κίνηση με χαμηλή κατανάλωση.

Οι μηχανικοί αναβάθμισαν τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.0 για να εναρμονιστεί με το πρότυπο εκπομπών Euro 6d και καθόρισαν την ισχύ στους 92 ίππους. Καθοριστική, όμως, είναι η παρέμβασή τους και στη νέα καμπύλη της ροπής. Τα 16.4 χλγμ. αποδίδονται από τις 2.000 σ.α.λ, συμβάλλοντας στην εύκολη χρήση του αυτοκινήτου στο αστικό περιβάλλον και στην ανάπτυξη της ταχύτητας.

Η λειτουργία του μοτέρ είναι πιο ομαλή και περισσότερο εκλεπτυσμένη, σε σχέση με ανάλογα τρικύλινδρα μοτέρ. Στις χαμηλές στροφές ο θόρυβος δεν είναι ενοχλητικός. Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, μόλις 5,9 λίτρα/100 χλμ.

Αν είχε άλλους 15-20 ίππους επιπλέον ισχύ, θα ήταν πιο εύκολη η κίνησή του όταν είναι φορτωμένο. Εύχρηστο και με σχετικά μικρές διαδρομές, το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Δεν χρειάζεται συχνή αλλαγή ταχυτήτων στην οδήγηση στην πόλη. Το ντεμπραγιάζ έχει καλή λειτουργία και μειώνει την καταπόνηση του οδηγού.

Η οδική συμπεριφορά είναι προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της αστικής κίνησης, προσφέροντας άνεση. Ενα ακόμη χαρακτηριστικό είναι η ευελιξία του. Η premium και σπορ εμφάνιση τονίζεται εξωτερικά από τα γυαλιστερά μαύρα μπροστινά, πίσω και πλαϊνά φινιρίσματα, τα νέα μαύρα καλύμματα καθρεπτών και τις ζάντες Perso των 17 ιντσών από ελαφρύ κράμα μαύρου χρώματος. Στη N-Sport, οι προβολείς ομίχλης καθώς και οι προβολείς διατίθενται στάνταρ με πλήρη LED φωτισμό. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν τα εργονομικά καθίσματα με ένθετα Alcantara και η αντίστοιχη επένδυση στο ταμπλό. Θα ήθελα, υψηλότερη ισχύ και χαμηλότερη τιμή πώλησης.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής κοστίζει 19.900 ευρώ, ετήσια τέλη κυκλοφορίας 81,28 ευρώ. Η γκάμα ξεκινά από τα 17.900 ευρώ (Acenta, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).