Quantcast

Εντυπωσιάζει η Opel

Η γερμανική εταιρεία σημείωσε άνοδο της τάξης του 40,2% στις πωλήσεις για το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Βαθιά ανάσα πήρε η αγορά των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς. Τα χαμόγελα επέστρεψαν στα στελέχη της αγοράς μετά την αύξηση των πωλήσεων κατά 9,9% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Πουλήθηκαν 23.497 καινούργια αυτοκίνητα. Οι περισσότερες μάρκες σημείωσαν αυξητική τάση στις πωλήσεις τους. Οι πωλήσεις στο κανάλι της λιανικής έφτασαν τις 12.983 μονάδες, μείωση κατά 8% σε σχέση με πέρυσι. Στις εταιρικές πωλήσεις έγινε πάλι πάρτι. Πουλήθηκαν 10.514 αυτοκίνητα - αύξηση κατά 43,9%. Η προσδοκία για το άνοιγμα της αγοράς ήταν η σημαντικότερη αιτία για την έντονη αυξητική τάση. 

Μου έκανε εντύπωση η πορεία της Opel. Το πρώτο τρίμηνο αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιόδους στη σύγχρονη ιστορία της. Η γερμανική μάρκα, με τις βαθιές ρίζες στην ελληνική αγορά, σημείωσε την πιο εντυπωσιακή ανοδική πορεία στον όγκο των πωλήσεών της. Μετά από μια δύσκολη χρονιά λόγω της πανδημίας και της καθίζησης των πωλήσεων σε όλη την αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων, η Opel κατέγραψε άνοδο κατά 40,2%. Πρόκειται για μια επιτυχία πρώτου μεγέθους, που αποτυπώνει την εμπιστοσύνη των αγοραστών αυτοκινήτων στη φίρμα με το γερμανικό DNA. Στο τέλος του πρώτου τρίμηνου, η Opel κατέλαβε την πέμπτη θέση στη γενική κατάταξη, χάρη στις 1.537 πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων. Ποσοστό 6,5% στη συνολική πίτα των πωλήσεων.

Κύριος μοχλός των πωλήσεων είναι η προϊοντική αναγέννηση της φίρμας. Το πρώτο τρίμηνο λάνσαρε το ανανεωμένο SUV Crossland και έβαλε τα θεμέλια για την έναρξη του λανσαρίσματος του νέου SUV Mokka. Πολύτιμοι σύμμαχοι στη προσπάθειά της είναι το νέο Corsa, το οποίο διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, και το SUV Grandland X. Το πρώτο τρίμηνο, η Toyota διατήρησε την πρωτοκαθεδρία της με 3.353 πωλήσεις, αύξηση κατά 6,7%. Πήρε το 14,3% της αγοράς. Δεύτερη η Peugeot, καθώς πούλησε 2.790 αυτοκίνητα, αύξηση 29,2% (η δεύτερη καλύτερη αυξητική τάση στην πρώτη επτάδα της γενικής κατάταξης), ποσοστό 11,9%. Την τριάδα κλείνει η Hyundai, 1.683 πωλήσεις, αύξηση 1,8%, ποσοστό 7,2%. Την πρώτη επτάδα συμπληρώνουν οι μάρκες: VW 1.550 πωλήσεις, πτώση 24,1%, ποσοστό 6,6%, Opel, Citroen 1.206, πτώση 2,5%, ποσοστό 5,1% και Suzuki 1.116, πτώση 3,5%, ποσοστό 4,7%.

Συγχαρητήρια και στη Mercedes για την εξαιρετική της επίδοση! Η εντυπωσιακή άνοδος των πωλήσεών της κατά 45,7% την έφερε στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης, μπροστά από πολλές καταξιωμένες μάρκες μαζικής παραγωγής. Ταξινόμησε 1.090 ακριβά αυτοκίνητα, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium μαρκών, ποσοστό αγοράς 4,6%. Στην premium κατηγορία ακολουθούν: BMW 965, 17,5%, 4,1%, Audi 780, 3,3%, 18,9%, Volvo 403, 11,9%, 1,7%, Jeep 361, 81,4%, 1,5%, Land Rover 155, 131,3%, 0,7% κ.ά. Πουλήθηκαν 422 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που κατέλαβαν μόλις το 1,8% της αγοράς: 1. Tesla 168, 39,8%, 2. Peugeot 83, 19,7%, 3. Nissan 33 7,8%, 4. VW 29. 5. Smart 17, 6. Fiat 16, 7. Opel 15, 8. BMW 15, 9. Citroen 12, 10. Hyundai 9.