Quantcast

Επένδυση στο φυσικό αέριο

Η Seat επενδύει στους κινητήρες που καταναλώνουν φυσικό αέριο (CNG). 

Η γκάμα των γερμανικών μοτέρ με τεχνολογία TGI εξασφαλίζει μείωση των εκπομπών CO2 κατά περίπου 25% σε σύγκριση με έναν ισοδύναμης ισχύος αμιγώς βενζινοκινητήρα.

Εκτός από τα οικολογικά και φορολογικά πλεονεκτήματα, η τεχνολογία TGI προσφέρει εξαιρετικά χαμηλό κόστος ανά χιλιόμετρο. Επιπλέον, το κόστος συντήρησης των μοντέλων TGI είναι παρόμοιο με εκείνο των παραδοσιακών οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ενώ χρησιμοποιούν το φυσικό αέριο ως κύριο καύσιμο, αν η εξωτερική θερμοκρασία πέσει κάτω από τους -10οC, ο κινητήρας θα ξεκινήσει σε λειτουργία βενζίνης, ενώ τα μπεκ ψεκασμού αερίου θερμαίνονται μέχρι τη θερμοκρασία λειτουργίας πριν ενεργοποιήσουν το κύκλωμα CNG. Η μετάβαση γίνεται αυτόματα και ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται καμία διαφορά στην απόδοση ή στη δυναμική του οχήματος.

Σε κανονικά σενάρια οδήγησης, τα μοντέλα Seat TGI χρησιμοποιούν μόνο βενζίνη ως εναλλακτικό καύσιμο όταν οι δεξαμενές CNG είναι άδειες. Η αλλαγή είναι ομαλή και ο οδηγός συνήθως δεν την αντιλαμβάνεται. Τα Ibiza, Arona και Leon TGI χρησιμοποιούν τρεις δεξαμενές CNG. Τιμές: Ibiza TGI από 17.690 ευρώ, Arona TGI από 19.290 ευρώ, Leon TGI από 25.090 ευρώ.