Quantcast

Hyundai Bayon 1.0 100 iMT 48V Hybrid: Ευρωπαϊκό επίπεδο

Το νέο μοντέλο της κορεατικής εταιρείας προσφέρει ποιότητα, άνεση και οδική συμπεριφορά χωρίς υποχωρήσεις.

Περπατούσα γύρω από το αυτοκίνητο όπως ο πεινασμένος σκύλος που δεν ξέρει από πού να ξεκινήσει την επίθεση στο θήραμά του. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι αυτό είναι ένα μοντέλο της Hyundai. Είναι τόσο όμορφο, τόσο ισορροπημένο και θελκτικό, που θα μπορούσε να αποτελεί μέλος ακόμη και κάποιας φημισμένης γαλλικής μάρκας με ένδοξη ιστορία και λαμπρό μέλλον. Μέχρι και γαλλική ονομασία επέλεξαν. Και όμως, είναι Hyundai.

Αυτή τη φορά οι Κορεάτες άφησαν στην πατρίδα τους τις ανατολίτικες τάσεις, ακολούθησαν πιστά τις συμβουλές των Γερμανών συμβουλών τους και σχεδίασαν ένα μοντέλο ειδικά για την Ευρώπη. Είναι ό,τι καλύτερο έχουν παρουσιάσει μέχρι τώρα στη Γηραιά Ηπειρο.

Με την πρώτη ματιά γεννιέται ο έρωτας, αλλά πως εξελίσσεται η  συμβίωση;

Πίσω από το τιμόνι του Hyundai Bayon 1.0 100 6MT iMT 48V Hybrid έψαχνα να βρω μειονεκτήματα, ελαττώματα, παραλείψεις, για να κρίνω την πρόταση της μάρκας που έχει στόχο την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά. Ελάχιστα τα ευρήματα.

Δεν έχει μεγάλη ποσότητα σκληρών πλαστικών, επομένως ικανοποιήθηκε και ο πιο φανατικός υποστηρικτής της μάρκας, ο  πρόεδρος της Hyundai Ελλάς, Πάνος Δάβαρης. Επιτυχημένη και η σχεδίαση του τιμονιού. Η οριοθέτηση του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας θυμίζει γερμανική μελέτη που συναντάμε στα μοντέλα της VW. Αναβαθμισμένη και η αίσθηση. Υψηλή βαθμολογία για τη θέση οδήγησης, τη θέση του τιμονιού και των πεντάλ. Ακόμη και ένας άπειρος οδηγός μπορεί αμέσως να οδηγήσει εύκολα το αυτοκίνητο. Εκανα και αυτή τη δοκιμή. Ακόμη αναρωτιέμαι πώς έφθασε τόσο ψηλά η Hyundai. 

Μέχρι και άνετους χώρους, παρέχει πάρα τις περιορισμένες διαστάσεις του. Φιλοξενεί τέσσερα άτομα για να κάνουν άνετα ένα μικρό ταξίδι (411 λίτρα αποθηκευτικός χώρος), απολαμβάνοντας τη σταθερή οδική συμπεριφορά, τον ισχυρό κλιματισμό και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Είναι δυνατόν η Hyundai να πετύχει και τόσο υψηλό επίπεδο κύλισης; Και όμως, τα κατάφερε. Οι  Γερμανοί επιστήμονες την έφεραν κοντά στα στάνταρ της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, της VW.

Η τελευταία γενιά της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V εξασφάλισε υποβοήθηση στη εκκίνηση και χαμηλή κατανάλωση (7 λίτρα/100χλμ.). Οι 100 ίπποι και το έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο (iMT) δεν προβληματίζουν στην πόλη και στο μικρό ταξίδι. Θα ήθελα λιγότερη υποβοήθηση στο τιμόνι και αυτόματο κιβώτιο 7DCT χωρίς επιβάρυνση στην τιμή.

Το πιο μικρό crossover της Hyundai με τo καλύτερο πακέτο ασφαλείας στην κατηγορία του, με τεχνολογία συνδεσιμότητας που σπάνια συναντάμε στην κατηγορία του συμπεριλαμβανομένου του ασύρματου mirroring, με  τεχνολογία Hyundai Bluelink, με τον καλύτερο στην κατηγορία ψηφιακό πίνακα οργάνων, τα κορυφαία χαρακτηριστικά infotainment και τον ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό στη βασική έκδοση κοστίζει 18.990 ευρώ. Η γκάμα ξεκινά από τα 15.790 ευρώ (1.2 84 ίπποι).