Quantcast

Ηλεκτρικός λέοντας

Η Peugeot ρίχνει στη μάχη τα αμιγώς ηλεκτρικά Peugeot e-208 και e-2008.

Η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα έχει αποκτήσει έναν ισχυρό σύμμαχο, το φιλόδοξο πρόγραμμα της Peugeot για τη μετάβαση στην πιο καθαρή και οικονομική, από πλευράς κόστους χρήσης, μορφή μετακίνησής μας.

Η γαλλική μάρκα, που κατέχει το υψηλότερο ποσοστό στην ελληνική αγορά στην κατηγορία των γαλλικών αυτοκινητοβιομηχανιών και τη δεύτερη θέση στην κατάταξη των συνολικών πωλήσεων, παρέχει βιώσιμες λύσεις για την απόκτηση ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου υψηλής αξίας και με μεγάλη αυτονομία.

Η προσπάθειά της στηρίζεται στη νέα γενιά των διακεκριμένων ηλεκτρικών μοντέλων, που συμπληρώνουν την γκάμα της. Εριξε στη μάχη των πωλήσεων τα αμιγώς ηλεκτρικά supermini Peugeot e-208 και SUV e-2008. Οπως έχω διαπιστώσει, αυτά τα δύο καινοτομικά γαλλικά μοντέλα δεν έχουν μόνο άρτιο τεχνολογικό υπόβαθρο, αλλά διαθέτουν και το στοιχείο που κάνει «κλικ» στο μάτι, τη μοντέρνα σχεδίαση που πηγάζει από τους κόλπους της ευρωπαϊκής σχολής για την εμφάνιση των αυτοκινήτων. 

Ο πρωτοφανής σε ένταση ρυθμός πωλήσεων αυτών των μοντέλων στις συμβατικές εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες (έχουν την ίδια ακριβώς εμφάνιση και τα ηλεκτρικά) ακόμη και στην ελληνική αγορά, αποδεικνύει ότι αυτή η σχεδιαστική γλώσσα με την έντονη δυναμική, την εξωστρεφή διάσταση και τον αψεγάδιαστο συνδυασμό των όγκων αρέσει και επιβραβεύεται από τους αγοραστές.

Η ελληνική αντιπροσωπεία, μέλος του ομίλου Συγγελίδη, άρπαξε από τα... μαλλιά την ευκαιρία. Ακόμη και μέσα στην πανδημία, επενδύει υψηλά ποσά για την ηλεκτροκίνηση της Peugeot. Ο εξηλεκτρισμός περιλαμβάνει την καθιέρωση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλο το δίκτυο της μάρκας από την Ορεστιάδα έως την Κρήτη, σε 55 σημεία πώλησης και τεχνικής εξυπηρέτησης. Με τόσα αμιγώς ηλεκτρικά Peugeot e-208, στο επίσημο δίκτυο οι υποψήφιοι αγοραστές παίρνουν την πρώτη γεύση από τη νέα εποχή της αυτοκίνησης.

Τα θετικά αποτελέσματα από την προσπάθεια της ελληνικής αντιπροσωπείας δεν άργησαν να έρθουν. Από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο, πέτυχε την πρωτιά στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, καταλαμβάνοντας ποσοστό 25,1%.

Το Peugeot e-208 κατέκτησε την πρώτη θέση, ξεπερνώντας ακόμη και το premium BMW i3, το αυτοκίνητο που έχω βάλει στην καρδιά μου από την πρώτη φορά που το οδήγησα στην Ολλανδία.

Οσο για τα κύρια πλεονεκτήματα του Peugeot e-208, αυτά συνοψίζονται στα εξής: μηδενικές εκπομπές ρύπων, αθόρυβη λειτουργία κινητήρα χωρίς κραδασμούς, εντυπωσιακή επιτάχυνση χάρη στην άμεσα διαθέσιμη ροπή (260 Nm), ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα ή την επιβράδυνση, για φόρτιση της μπαταρίας εν κινήσει, 3D i-cockpit υπερυψωμένος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10’’ 3D, έγχρωμη οθόνη αφής 7’’ ή 10’’ HD στο κέντρο του ταμπλό, τιμόνι μικρής διαμέτρου με ενσωματωμένα χειριστήρια, εύκολη διαδικασία φόρτισης (πάνω από το 95% των φορτίσεων πραγματοποιείται στο σπίτι ή στο γραφείο), φόρτιση και προγραμματισμός της θερμοκρασίας της καμπίνας από το smartphone με την εφαρμογή My Peugeot, πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για την αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης (340 χλμ.).

Φορολογικά κίνητρα: μηδενικός εταιρικός φόρος, μηδενικό τεκμήριο διαβίωσης, μηδενικό τέλος ταξινόμησης, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, μειωμένο κόστος ασφάλισης. Το Peugeot e-208 Αctive Obc 11KW έχει τελική τιμή 25.419 ευρώ.