Quantcast

Κλονίζονται οι κολοσσοί!

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες φοβούνται ότι η βοήθεια που θα λάβουν από τα ευρωπαϊκά κράτη για τις συνέπειες από την επιδημία του κορωνοϊού μπορεί να μην είναι αρκετή ώστε αυτές να σωθούν. Αάλογες ανησυχίες εκφράζουν και οι αντιπρόσωποι σε όλη την Ευρώπη που έχουν επωμισθεί την πώληση και τη συντήρηση των αυτοκινήτων.

Το Volkswagen Group ανακοίνωσε ένα σχέδιο δράσης για την προστασία των αντιπροσώπων και των συνεργατών παροχής υπηρεσιών. Παρατείνει τις προθεσμίες πληρωμής για νέα αυτοκίνητα, μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και ανταλλακτικά. Αναστέλλει όλα τα πρότυπα και τους ελέγχους και αναθεωρεί τους ετήσιους στόχους και τις συμφωνίες επιδότησης.

Η Toyota Γερμανίας έχει επικεντρωθεί στην εξασφάλιση της ρευστότητας των αντιπροσώπων. Η πιστωτική τράπεζα της Toyota έχει επεκτείνει τους όρους πληρωμής, απλοποιεί τη χορήγηση δανείων και υποστηρίζει τις επιχειρήσεις των αντιπροσώπων. 

Η Hyundai Γερμανίας παράτεινε τις προθεσμίες πληρωμής. Επιπλέον, καθυστερεί τις μηνιαίες δόσεις και χαλαρώνει τους κανονισμούς για τη διατήρηση αποθεμάτων και οχημάτων επίδειξης στις εκθέσεις.

Η Renault δήλωσε ότι συνεργάζεται με τους αντιπροσώπους για να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά τους. Η Volvo χαλαρώνει την εξόφληση των αυτοκινήτων, δίνοντας νέα προθεσμία 110 ημερών.

Ο Πλίνιο Βαρίνι, πρόεδρος της Autotorino, του μεγαλύτερου ομίλου αντιπροσώπων της Ιταλίας, δήλωσε ότι η αναμενόμενη οικονομική δυσκολία θα μπορούσε να αναγκάσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επανεξετάσουν το μέγεθος του δικτύου των αντιπροσώπων τους.