Εάν έχετε προσπαθήσει ποτέ να στρίψετε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο ενώ είναι σβηστό και ο λεβιές στο κιβώτιο είναι στη νεκρά, ξέρετε πόσο πιο δύσκολο είναι να γυρίσετε τους μπροστινούς τροχούς από ό,τι όταν ο κινητήρας λειτουργεί.
Αυτό συμβαίνει επειδή κατά την οδήγηση, ένα μεγάλο μέρος της δουλειάς για τη διατήρηση του οχήματος στη λωρίδα ή όταν στρίβει, γίνεται από ένα σύστημα υδραυλικής διεύθυνσης που ενισχύει τις κινήσεις του τιμονιού.
Σε πολλά οχήματα, η βοήθεια αυτή, έρχεται υπό τη μορφή ενός υδραυλικού συστήματος. Η υδραυλική διεύθυνση χρησιμοποιεί μια αντλία, που κινείται από έναν ιμάντα συνδεδεμένο στον κινητήρα, για να ωθήσει ένα υδραυλικό υγρό μέσω του συστήματος.
Υπάρχει ένα δοχείο κάτω από το καπό, το οποίο πρέπει να ελέγχετε τακτικά, επειδή αυτό που συμβαίνει μέσα σε αυτό το δοχείο – από την ποσότητα του υγρού έως το χρώμα του – είναι ένας σημαντικός δείκτης, της υγείας του συστήματος υδραυλικής διεύθυνσης.
Διάγνωση μέσω του χρώματος του υγρού