Γευστικές μεσογειακές απολαύσεις για τους τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα

Η στροφή των καταναλωτών στην υγιεινή μεσογειακή διατροφή φέρνει τα λαχανικά όχι μόνο στο πιάτο μας, αλλά και στο ποτήρι μας. Το smoothie παντζαριού είναι το νέο καινοτόμο προϊόν της «Αγρόκηπος Χαλβατζή». 

Το νέο προϊόν της, φρουτοσαλάτες, κομπόστες, μαρμελάδες με 100% φρούτα σερβίρονται στον ξενοδοχειακό όμιλο Hotel Brain Capital ΑΕ. Η συμφωνία μεταξύ των δυο επιχειρήσεων υλοποιείται μέσω του προγράμματος της Συμβολαιακής Τραπεζικής της Τράπεζας Πειραιώς.

«Τα έτοιμα προϊόντα “Αγρόκηπος Χαλβατζής” που φτάνουν στο τραπέζι σας είναι εγγυημένα υγιεινά και αγνά, φροντισμένα από τον αγρό και το σπόρο μέχρι το τελικό προϊόν, στο ράφι του σούπερ μάρκετ» επισημαίνει ο κ. Βασίλης Χαλβατζής και προσθέτει «Για να το εξασφαλίσει αυτό η εταιρία προχώρησε στην καθετοποίηση της παραγωγής. Συνεργαζόμαστε με ομάδα αγροτών, που διαρκώς μεγαλώνει. Ετησίως, καλλιεργούν πάνω από 1.000 στρέμματα. Πρόκειται για “συμβολαιακή” παραγωγή. Ο σπόρος, ο γεωπόνος, η επίβλεψη, δηλαδή τα πάντα περνούν από την εταιρεία μας». Το εργοστάσιο παραγωγής βρίσκεται στη Σκύδρα της Πέλλας. Οι προμηθευτές της βρίσκονται στα βορειότερα μέρη του νομού, καθώς και σε όλο το νομό Ημαθίας.

Η συνεργασία μεταξύ της «Hotel Brain Capital ΑΕ» και της «Αγρόκηπος Χαλβατζή» έχει ως αποτέλεσμα να γίνονται γνωστά και αναγνωρίσιμα τα ελληνικά προϊόντα στους επισκέπτες – καταναλωτές του ξενοδοχειακού ομίλου.

Με όραμα την περαιτέρω ανάπτυξη, η εταιρεία εντάχθηκε στο πρόγραμμα Συμβολαιακής Γεωργίας της Τράπεζας Πειραιώς. «Μέσω του προγράμματος Συμβολαιακής Γεωργίας της Τράπεζας Πειραιώς, ο παραγωγός έχει στη διάθεσή του την απαιτούμενη ρευστότητα με άκρως ανταγωνιστικούς όρους τη στιγμή που τη χρειάζεται, αλλά και εγγυημένη την έγκαιρη πληρωμή της παραγωγής που έχει συμφωνήσει να παραδώσει στην εταιρεία» επισημαίνει μεταξύ άλλων ο κ. Χαλβατζής. Παράλληλα ενισχύει την εξαγωγική δραστηριότητα της, η οποία υλοποιείται τα τελευταία χρόνια. «Η βελτίωση της διείσδυσης στην αμερικανική αγορά είναι ένα ακόμα βήμα. Ξεκινήσαμε προ διετίας και συνεχίζουμε να μπαίνουμε σε αλυσίδες. «Σήμερα το 8% του τζίρου μας είναι προϊόντα που φθάνουν στην Αμερική» σημειώνει ο κ. Χαλβατζής προσθέτοντας «Υψηλή και σταθερή ποιότητα επί σειρά ετών, καινοτομία, υγιεινό προφίλ το οποίο έχει ανάγκη ο σύγχρονος καταναλωτής και κυρίως ο ελληνικός χαρακτήρας είναι τα στοιχεία αυτά, που πιστεύουμε ότι κάνουν τα προϊόντα μας ξεχωριστά και αγαπητά στους Έλληνες καταναλωτές».

Η οικογένεια Χαλβατζής, της οποίας οι ρίζες εντοπίζονται στην Κωνσταντινούπολη, στο χωριό Μπίγα της σημερινής Τουρκίας, φθάνει στην Ελλάδα το 1925. Δημιουργός της, ο Βλάσσης Χαλβατζής, ο οποίος δημιουργεί το 1972 στη Σκύδρα τη βιομηχανία μεταποίησης φρούτων κυρίως για παρασκευή μαρμελάδας. Το 1972 έρχεται η μετεγκατάσταση στην πρωτεύουσα. Στα τέλη της δεκαετίας του ’80 αναλαμβάνουν οι δυο γιοί του, Βασίλης και Λεωνίδας Χαλβατζής. Η σειρά λαχανικών στον ατμό «Αγρόκηπος Χαλβατζή» είναι μια επαναστατική αντιπρόταση στην κατηγορία  του φρέσκου προϊόντος, καθώς παντρεύει τη φρεσκάδα του νωπού με την ευκολία στη χρήση, την ασφάλεια και την εγγύηση ποιότητας του συσκευασμένου προϊόντος. Το smoothie παντζαριού είναι το νέο αντιοξειδωτικό ρόφημα από την «Αγρόκηπος Χαλβατζή», που φθάνει πλέον στα ράφια των σούπερ μάρκετ εντυπωσιάζοντας για άλλη μια φορά την αγορά.