Λίγο πριν μπούμε στο 2025, ο κύριος Μέμος Κοέν, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της New Age, μας μιλά για όσα κάνουν την εταιρεία New Age να ξεχωρίζει, αλλά και για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που φέρνει η νέα χρονιά.
Η New Age για περισσότερα από 20 χρόνια υπογράφει κάποιες από τις πιο γνωστές καμπάνιες της ελληνικής αγοράς. Τι έχει συμβάλλει σε αυτή την επιτυχία;
Η New Age ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2003, απευθυνόμενη σε διαφημιζόμενους που αναζητούσαν έναν αφοσιωμένο συνεργάτη που θα μοιραστεί τα όραμά του και θα τους βοηθήσει να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους. Από τότε μέχρι σήμερα έχουμε αναπτυχθεί πλάι στους πελάτες που μας στήριξαν και μας εμπιστεύτηκαν για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις τους, εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητα και την επιτυχία των εταιρειών τους.
Στα 21 χρόνια δραστηριότητας της, η New Age έχει υπογράψει μερικές από τις πιο αναγνωρίσιμες και εμπορικές καμπάνιες. Αυτό μας βοήθησε πολύ να αναπτυχθούμε, καθώς όλο και περισσότεροι διαφημιζόμενοι απευθύνονται σε εμάς αναγνωρίζοντας την αποτελεσματικότητα της δουλειάς μας. Είμαστε εταιρεία χαμηλών τόνων, δεν επενδύουμε ιδιαίτερα στην αυτοπροβολή, πιστεύουμε ότι έχει μεγαλύτερη αξία να μιλούν οι πελάτες και τα έργα μας, για εμάς.
Ποια είναι η συνταγή της επιτυχίας σας; Υπάρχει άραγε συνταγή που φέρνει εγγυημένα αποτελέσματα στην επικοινωνία;
Στην επικοινωνία δεν υπάρχουν συνταγές, κάθε περίπτωση είναι μοναδική. Το μεγάλο στοίχημα σήμερα είναι να μπορέσεις να αγγίξεις διαφορετικά κοινά σε μια εποχή που οι καταναλωτές είναι πιο ενημερωμένοι, πιο καχύποπτοι απέναντι στη διαφήμιση και πιο απαιτητικοί σε σχέση με τις προσδοκίες που έχουν από τις εταιρείες.
Αν μπορούσαμε να ξεχωρίσουμε κάτι, είναι ότι στη New Age ξέρουμε να επιλέγουμε συνεργασίες που θεωρούμε ότι ταιριάζουν στο χαρακτήρα των brands που διαφημίζουμε, προσωπικότητες αγαπητές στην ελληνική κοινή γνώμη. Σε πολλές από τις καμπάνιες μας έχουμε αξιοποιήσει το ταλέντο, τη δυναμική παρουσία , το χάρισμα επώνυμων ηθοποιών, αθλητών, σεφ, που λειτουργούν σαν ambassadors των brands που διαφημίζουμε. Έτσι, πολύ πριν αναλάβει την Εθνική, ο Βασίλης Σπανούλης μίλησε ως αθλητής και πατέρας, για τα προϊόντα Mollers. H Κατερίνα Γερονικολού επιλέχθηκε από τη New Age για να φωτίσει την πρωτοδιαφημιζόμενη σειρά καλλυντικών προϊόντων Histoplastin και η Σταματίνα Τσιμτσιλή έκανε γνωστά στο ελληνικό κοινό μέσα σε ένα βράδυ, τα καλλυντικά Garden. Αυτές είναι μερικές από τις πολλές περιπτώσεις που αξιοποιήσαμε την παρουσία ambassadors για να χτίσουμε αναγνωρισιμότητα, γρήγορα, αποτελεσματικά και αποδοτικά για τους πελάτες μας.
Ποιες είναι κάποιες συνεργασίες ή casestudies που συνέβαλαν καθοριστικά στη δυναμική πορεία της New Age;
To 2017 είχα την τύχη να γνωρίσω έναν οξυδερκή επιχειρηματία που μου επανασύστησε ένα γνώριμο αλλά «δύσκολο» προϊόν, το μουρουνέλαιο. Το όραμά του να βάλει το ευεργετικό μουρουνέλαιο σε κάθε σπίτι με ενέπνευσε. Αν και το στοίχημα ήταν μεγάλο, το πετύχαμε και σήμερα τα προϊόντα Mollers αποτελούν case study επιτυχίας, όχι μόνο για τη New Age, αλλά και για ολόκληρη την αγορά. Οι καμπάνιες Mollers, αν και είχαν το δύσκολο ρόλο να εκπαιδεύσουν την ελληνική οικογένεια, είναι σήμερα από τις πιο αγαπητές και αναγνωρίσιμες διαφημίσεις.
Ένας άλλος πελάτης που αποτελεί case study για την εταιρεία μας, είναι τα Χρυσά Αυγά. Γνωριστήκαμε το 2018 και αμέσως καταλάβαμε ότι η εταιρεία με το μεγαλύτερο εργοστάσιο αυγών στην Ελλάδα, είναι παραδοσιακή στις αξίες της αλλά σύγχρονη σε σκέψη. Είναι μια εταιρεία που « Δεν κάθεται στα αυγά της». Το ίδιο και εμείς, που τα τελευταία 6 χρόνια έχουμε αναλάβει την προβολή στα παραδοσιακά μέσα και στα social media κανάλια, όλων των κλασικών αλλά και νέων, καινοτόμων προϊόντων της εταιρείας.
Ανάμεσα στα πολλά case studies και τα MaxStores που, με ένα μόλις τότε κατάστημα, απευθύνθηκαν στη Νew Age για να χτίσουν την αναγνωρισιμότητά τους. Η επιλογή χρήσης ενός διαχρονικού branded jingle αποτέλεσε καθοριστικό στοιχείο της επιτυχίας των Max Stores, που σήμερα μετρούν 10 καταστήματα σε όλη την Αττική.
Ποιες προκλήσεις και ευκαιρίες πιστεύετε ότι θα φέρει το 2025; Ποιοι είναι οι στόχοι της New Age για τη νέα χρονιά;
Με τη ρευστότητα που υπάρχει σε παγκόσμιο επίπεδο, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει με σιγουριά τι μπορεί να φέρει το 2025. Το σίγουρο είναι ότι οι αλλαγές που συντελούνται στην οικονομία και την τεχνολογία, επηρεάζουν άμεσα τις καταναλωτικές μας συνήθειες και συμπεριφορές. Μέσα όμως από τις αλλαγές εκτός από προκλήσεις, γεννιούνται και ευκαιρίες για όσους μπορούν να τις διακρίνουν. Πιστεύω ότι κλειδί για τη χρονιά που έρχεται είναι η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα σε ένα κόσμο που εξελίσσεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι διαφημιζόμενοι έχουν ανάγκη από καμπάνιες που θα εστιάζουν στην αποτελεσματικότητα και στις αυξήσεις των πωλήσεων τους.
Για τη New Age, το 2025 είναι μια χρονιά δυναμικής εξέλιξης. Στόχος μας να αναπτύξουμε τις υπάρχουσες συνεργασίες μας, παρέχοντας στους πελάτες σιγουριά και ασφάλεια σε μια αβέβαιη εποχή αλλά και η καλλιέργεια νέων συνεργασιών με διαφημιζόμενους που αναζητούν έναν συνεργάτη που θα τους στηρίξει με εξειδικευμένες, ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας και θα σταθεί δίπλα τους σε κάθε βήμα της ανάπτυξής τους.