Οι Bartenders συμβάλουν στην υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

Τα μπαρ και τα εστιατόρια μπορεί να παραμένουν ακόμα κλειστά, εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, ωστόσο η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συνεχίζει με αμείωτη ένταση την ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.

Η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μπίρας στην Ελλάδα διατηρεί ως βασικό πυλώνα της στρατηγικής της τη διαμόρφωση μιας ισχυρής κουλτούρας υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και ορθής οδηγικής συμπεριφοράς. Με στόχο την ενημέρωση των καταναλωτών, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία υλοποιεί, σε τακτά χρονικά διαστήματα, σειρές δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του καταναλωτικού κοινού, αλλά και σχετικές καμπάνιες όπως είναι αυτές της Heineken, στο πλαίσιο του συνολικού της προγράμματος της για βιώσιμη ανάπτυξη και εταιρική υπευθυνότητα.

Οι επαγγελματίες του κλάδου της εστίασης, όπως είναι οι Bartenders, αποτελούν σημαντικό συνδετικό κρίκο ανάμεσα στα αλκοολούχα ποτά και τους καταναλωτές. Λαμβάνοντας αυτό υπόψη και εκμεταλλευόμενη τον περισσότερο διαθέσιμο χρόνο των επαγγελματιών της εστίασης αυτό το διάστημα, η εταιρεία πραγματοποίησε τον Δεκέμβριο διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα την «Υπεύθυνη Διάθεση και Κατανάλωση Αλκοόλ», σε συνεργασία με την Ένωση Bartenders Ελλάδος και με την υποστήριξη της μη κυβερνητικής οργάνωσης «Νηφάλιοι-Στην Υγειά μας», το οποίο παρακολούθησαν bartenders από όλη την Ελλάδα. Περισσότεροι από 70 εργαζόμενοι σε καταστήματα εστίασης ενημερώθηκαν από πιστοποιημένους εκπαιδευτές για θέματα που αφορούν στο αλκοόλ αλλά και για το ρόλο που επιτελούν οι επαγγελματίες του χώρου τους στην ορθή διάθεσή του. Στόχος του σεμιναρίου ήταν να ενισχύσει την κοινή προσπάθεια ενσωμάτωσης της κοινωνικής ευθύνης στην κουλτούρα των Bartenders κατά την πώληση αλκοόλ.

Αφορμή για τη διοργάνωση της συγκεκριμένης εκδήλωσης αποτέλεσε η συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την ορθή οδηγική συμπεριφορά, που διοργάνωσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στις αρχές του 2020 και συμμετείχαν σημαντικοί θεσμικοί και κοινωνικοί φορείς. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης αναφέρθηκε ότι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που επιδεινώνουν το πρόβλημα είναι η ελλιπής εκπαίδευση και ενημέρωση σχετικά με τους κινδύνους που εγκυμονεί η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ αλλά και το ότι η υπεύθυνη κατανάλωση είναι αλληλένδετη με την υπεύθυνη διάθεση του αλκοόλ από τους επαγγελματίες του χώρου.

Η εταιρεία διοργανώνει κατά καιρούς ποικίλες δράσεις σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της να ενημερώνει σωστά το καταναλωτικό κοινό για τη σημασία και την αξία της υπεύθυνης κατανάλωσης. Προς την ίδια κατεύθυνση, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία επενδύει συνεχώς στην ανάπτυξη προϊόντων χωρίς αλκοόλ τα οποία κερδίζουν ολοένα και περισσότερο την προτίμηση των καταναλωτών της τα τελευταία χρόνια.