Quantcast

Τζώρτζης Μονογυιός: Η αποκάλυψη εμπειρογνώμονα - Με πόσα χιλιόμετρα έτρεχε η Ferrari

Για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες βρήκε φρικτό θάνατο ο Τζώρτζης Μονογυιός μετά την πρόσκρουση της Ferrari που οδηγούσε, μίλησε ο εμπειρογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς.

Ο γνωστός εμπειρογνώμονας τροχαίων δυστυχημάτων και μηχανολόγος-μηχανικός, Παναγιώτης Μαδιάς, ανέλυσε τα δεδομένα του τροχαίου δυστυχήματος, αναζητώντας τα αίτια που οδήγησαν στον θάνατο του Τζώρτζη Μονογυιού. 

Μάλιστα εξέφρασε την απορία μήπως ο Τζώρτζης Μονογυιός είχε απενεργοποιήσει συστήματα ασφαλείας καθώς η Ferrari είναι ένα αυτοκίνητο με πολλά συστήματα ασφαλείας.

«Μετά τη στροφή που πήρε με επιτυχία η Ferrari και με ταχύτητα 90-100χλμ, μπήκε σε μία ευθεία και μετά έγινε η πρόσκρουση σε δέντρο. Με βάση τις ζημιές στο αυτοκίνητο, αλλά και στον κορμό του δέντρου, δεν πρέπει να ήταν πάνω από 75χλμ την ώρα η ταχύτητα του αυτοκινήτου, ενώ δεν υπήρχαν ίχνη τροχοπέδησης ή πλάγιας ολίσθησης στο οδόστρωμα. Ευελπιστώ όταν γίνει καλά η σύζυγος του θύματος ή όταν προσκομιστεί υλικό βίντεο να απαντηθούν τα ερωτήματα», τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ. 

Mάλιστα ο κ. Μαδιάς αναφέρθηκε σε ένα παρόμοιο τροχαίο με ίδιο τύπο αυτοκινήτου στην Ολλανδία που χτύπησε σε δέντρο σε σημείο κοντά στις δεξαμενές καυσίμων και δεν σημειώθηκαν τα ίδια αποτελέσματα.

Η απάντηση Πατούλη για την έλλειψη προστατευτικών κιγκλιδωμάτων

Ο Γιώργος Πατούλης, Περιφερειάρχης Αττικής, απάντησε στο γεγονός ότι δεν υπήρχαν προστατευτικά κιγκλιδώματα στο σημείο που έγινε το μοιραίο τροχαίο. 

Ο κ. Πατούλης εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια και τους οικείους του Τζώρτζη Μονογυιού. Στη συνέχεια, ανέφερε ότι ο δρόμος στον οποίο συνέβη το δυστύχημα ήταν εντός αστικού ιστού με όριο 50 χιλιόμετρα.

«Από την πρώτη στιγμή έχουμε δώσει μεγάλη έμφαση στην οδική κυκλοφορία και γι’ αυτό βλέπετε μεγάλες ασφαλτοστρώσεις και φωτισμούς LED, αλλά από εκεί και πέρα θα πρέπει όλοι μας να ξέρουμε ότι έχουμε ένα εργαλείο όταν χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο και θα πρέπει να υπάρχουν κανόνες στο πως το χρησιμοποιούμε. Υπάρχουν δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας, όπως η Συγγρού και η Κηφισίας σε κάποιο σημείο, όπου εκεί κανείς μπορεί να κινείται με υψηλές ταχύτητες. Υπάρχουν και δρόμοι εντός αστικού ιστού, που το όριο τους είναι τα 50 χιλιόμετρα», είπε ο κ. Πατούλης μιλώντας στο Mega. 

Επιπλέον σχολίασε πως το συγκεκριμένο μοντέλο της Ferrari θέλει ειδική εμπειρία: «Αντιλαμβάνεστε ότι θέλει ειδική εκπαίδευση και να γίνει κατανοητό ότι εδώ δεν έχουμε δρόμους που να δίνουν την δυνατότητα να πας σε μία πίστα να τρέξεις. Θέλει τεράστια εμπειρία και εκπαίδευση. Αν αυτό το όχημα ήταν στα Λιμανάκια, αντιλαμβάνεστε τι θα μπορούσε να είχε συμβεί;».