Γαλλία: Παράρτημα του Ινστιτούτου Παστέρ στη Λιλ εντόπισε ουσία κατά του κορωνοϊού; – Τι λέει ο επιστημονικός διευθυντής του - ΒΙΝΤΕΟ

Σε βίντεο που ανέβασε στην ιστοσελίδα του το παράρτημα του Ινστιτούτου Παστέρ της Λιλ, περιγράφει λεπτομερώς την ανακάλυψη μιας πολλά υποσχόμενης ουσίας για τη θεραπεία του κορωνοϊού.

Ο επιστημονικός διευθυντής του παραρτήματος του Ινστιτούτου Παστέρ στη Λιλ, καθηγητής Benoit Deprez, περιγράφει στο βίντεο τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από τις επιστημονικές έρευνες του Ινστιτούτου, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η ανακάλυψη.

«Στις αρχές του καλοκαιριού εντοπίσαμε ένα πολλά υποσχόμενο μόριο, για το οποίο βρισκόμαστε στη διαδικασία σχεδιασμού μιας κλινικής δοκιμής», εξηγεί αρχικά. «Η ουσία έχει πολύ μεγάλη ισχύ κατά του ιού», αποκαλύπτει.

«Το επόμενο βήμα για αυτό το σχέδιο είναι να λάβουμε την εξουσιοδότηση για τις κλινικές δοκιμές, να γίνει κάλεσμα εθελοντών και μέτρηση της επίδρασης της ουσίας στους ασθενείς, ιδίως σε άτομα που θα ασθενήσουν βαριά».

Οι πρώτες κλινικές δοκιμές σε άνθρωπο, προβλέπονται στο τέλος του 2020. Αυτή η ανακάλυψη κατέστη δυνατή χάρη στην ύπαρξη μιας «χημικής» βιβλιοθήκης στο Ινστιτούτο Παστέρ της Λιλ, η οποία περιέχει μια γκάμα από 2000 φάρμακα που κυκλοφορούν στο παγκόσμιο εμπόριο.

«Είναι μια πραγματική ελπίδα για ταχεία θεραπεία και την αποφυγή της νοσηλείας» δηλώνει ο καθηγητής.  Και αν ο χρόνος μεταξύ της ανακάλυψης του μορίου και της έναρξης των κλινικών δοκιμών σε ανθρώπους φαντάζει μακρύς, «είναι ο φυσιολογικός χρόνος για την επιστημονική έρευνα η οποία απαιτεί μεγάλη αυστηρότητα που είναι η εγγύηση για την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων μας», καταλήγει ο Benoit Deprez.