Η Korean Air θα σταματήσει να σερβίρει στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων στιγμιαία νουντλς, ένα δημοφιλές σνακ στην Κορέα, γνωστό ως ramyeon, το οποίο απαιτεί για την παρασκευή του την προσθήκη βραστού νερού, στο πλαίσιο των αλλαγών που πραγματοποιεί λόγω της αύξησης των περιστατικών με αναταράξεις.
Οι ανησυχίες σχετικά με τις αναταράξεις σε πτήσεις έχουν αυξηθεί από τον Μάιο που μια πτήση της Singapore Airlines από το Λονδίνο συνάντησε έντονες αναταράξεις με αποτέλεσμα ένας επιβάτης να πάθει ανακοπή και δεκάδες να τραυματιστούν.
Τα στιγμιαία νουντλς διαφημίζονται έντονα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μια δελεαστική προσφορά της αεροπορικής εταιρείας στις πτήσεις της.
Η Korean Air ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι αυξάνονται τα περιστατικά με αναταράξεις και ότι θα σταματάει την παροχή των υπηρεσιών της, για τις μεγάλων και μεσαίων αποστάσεων πτήσεις της, κατά 20 λεπτά νωρίτερα και συγκεκριμένα 40 λεπτά πριν από την προσγείωση.
Η προσφορά κούπας με ζεστό νερό για την παρασκευή των νουντλς στους επιβάτες της οικονομικής θέσης θα σταματήσει από τις 15 Αυγούστου. Στη λίστα με τα σνακς θα περιλαμβάνονται πλέον σάντουιτς, κορν ντογκς (Σ.τ.Σ: λουκάνικο σε ξυλάκι που έχει επικαλυφθεί με ένα παχύ στρώμα κουρκούτι από καλαμποκάλευρο και τηγανίζεται) και hot pockets (Σ.τ.Σ: τραγανά γεμιστά συνήθως με τυρί σνακ), ανακοίνωσε η εταιρεία.
Η Κorean Air είναι μια από τις 21 αεροπορικές εταιρείες που εντάχθηκαν σε μια πλατφόρμα ανταλλαγής πληροφοριών για αναταράξεις σε πραγματικό χρόνο, κάτι που έχει θεσπιστεί από το 2020 από την Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (IATA).