Κορυφαία επιχειρηματίας για το 2021 η Ελληνοαυστραλή CEO του Tik Tok Vanessa Pappas

Τις 50 κορυφαίες προσωπικότητες και ιδέες που καθόρισαν το παγκόσμιο επιχειρηματικό τοπίο κατά τη διάρκεια του έτους παρουσιάζει το πρακτορείο Bloomberg, το οποίο ξεκινάει τη σειρά αφιερωμάτων για το 2021.

Στην πρώτη θέση είναι η  Ελληνο-αυστραλή, Vanessa Pappas, CEO του TikTok, κατάφερε να αναδείξει το κινεζικό social media σε κορυφαίο «παίχτη» της αγοράς και βρέθηκε μεταξύ άλλων και στο επίκεντρο της διαμάχης μεταξύ της κυβέρνησης Τραμπ και των κινέζων ιδιοκτητών.

Η Pappas ανακάλυπτε influencers πριν καν αυτοί αρχίσουν να ονομάζονται έτσι. Η Next New Networks, όπου εργαζόταν, αγοράστηκε για λιγότερο από $50 εκατ. από τη YouTube το 2011, τον ίδιο χρόνο που η Vanessa Pappas έγινε επικεφαλής του διεθνούς τμήματος κοινού της You Tube και, αργότερα, διευθύντρια Δημιουργικού της εταιρείας.

Είδε ένα βίντεο στην εφαρμογή, την ώθησε στην Tik Tok. Το πιο εξωφρενικό μάλιστα που είδε ποτέ της, και αναφώνησε «αυτό είναι!». Ένας άνδρας φορούσε στο κεφάλι, καπέλο, ένα χαρτονένιο κουτί, και απλώς περιφερόταν έτσι, γελοία, μέσα στο διαμέρισμά του σαν κάβουρας – λέει η ίδια. Όμως, της έμεινε στον νου. Δεν μπορούσε να ξεκολλήσει από αυτό.

Η Pappas εργαζόταν από το 2018 ως γενική διευθύντρια του αμερικανικού τμήματος της εταιρείας και επέβλεπε τις επιχειρήσεις σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία. Τον Αύγουστο του 2020 ανέλαβε και τυπικά CEO και σήμερα έχει αναβαθμιστεί σε «νούμερο 1» στο Culver City της Καλιφόρνιας.

Εκείνοι που γνωρίζουν την Πάππας, μιλούν για ένα ήσυχο και στοχαστικό άτομο, με μουσική παιδεία κι ένα βαθύ υπόβαθρο ώστε να μπορεί να εργάζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και, σύμφωνα με τον τηλεοπτικό παραγωγό, Kit Laybourne που τη συνάντησε όταν ήταν βοηθός δασκάλου σε μάθημά του στο New School, «είναι γεννημένη για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και τα Πολυμέσα».

«Ήρθε κι έκανε τη δουλειά της, έσκυψε το κεφάλι και κατάλαβε τα θέματα που έπρεπε να επιλυθούν», αναφέρει ο Fred Seibert, συνιδρυτής της Next New Networks.

Το Τικ Τοκ σήμερα καλείται να ανταγωνιστεί το Instagram, το οποίο κυκλοφόρησε το “Reels”, το YouTube δοκιμάζει το “Shorts” και το Snapchat με το “Spotlight”, το οποίο πληρώνει 1 εκατ. δολάρια την ημέρα σε χρήστες με τα πιο διασκεδαστικά βίντεο.

Πηγές: ertnews.gr, neoskosmos.com, Bloomberg