Quantcast

Αντίδοτο στον… ιό οι βίλες

Η εταιρεία διαχείρισης ακινήτων φιλοξενίας Crucial Hospitality, η οποία διαθέτει 95 πολυτελή ακίνητα και ξενοδοχεία στο χαρτοφυλάκιό της, επενδύει φέτος στην υγειονομική ασφάλεια που προσφέρει η ιδιωτικότητα Οι αγορές-στόχοι της επόμενης 3ετίας.

Την επέκτασή της πέρα από τα στενά όρια της Ελλάδας δρομολογεί η Crucial Hospitality, η οποία μετρά σχεδόν 4 χρόνια παρουσίας στον κλάδο της φιλοξενίας, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα εξατομικευμένων υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων των ιδιοκτητών καταλυμάτων. Αξιοποιώντας ένα καινοτόμο και ολιστικό μοντέλο διαχείρισης, ανάπτυξης και παροχής συμβουλών για ξενοδοχεία, βίλες και διαμερίσματα, η εταιρεία, η οποία διαθέτει σήμερα στο χαρτοφυλάκιό της 95 ακίνητα, στοχεύει σε ορίζοντα τριετίας να έχει αποκτήσει παρουσία στη Σερβία, στην Κροατία, στο Μαυροβούνιο κ.α, με την Πέγκυ Γερολύμου, Reservations Revenue & e-Commerce Manager της εταιρείας, να ευελπιστεί, μιλώντας στη Realnews, ότι ο αριθμός των καταλυμάτων που διαχειρίζεται η Crucial Hospitality θα ανέλθει στα 300.

Ασφάλεια

Ιδιαίτερη ζήτηση καταγράφεται για τις βίλες και τα επιπλωμένα διαμερίσματα, καθώς, όπως επισημαίνει η Π. Γερολύμου, οι ταξιδιώτες αναζητούν περισσότερες ανέσεις και παροχές, με την… απομόνωση να αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό ατού για την επιλογή των αυτόνομων καταλυμάτων. Μάλιστα, εν μέσω της υγειονομικής κρίσης, κατά τη διάρκεια της οποίας βασικό ζητούμενο για τους τουρίστες είναι το αίσθημα ασφάλειας, η τάση για ενοικίαση αυτοτελών καταλυμάτων φαίνεται ότι κερδίζει έδαφος ολοένα και περισσότερο. Με δεδομένο, δε, ότι η ασφάλεια θα αποτελέσει φέτος το πρωτεύον κριτήριο με βάση το οποίο θα σχεδιάσουν τις διακοπές τους οι τουρίστες, η ζήτηση για διαμερίσματα ή πολυτελείς κατοικίες παρουσιάζει σημαντική άνοδο, με την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν να φαίνεται ότι είναι πλέον εφικτή. «Ο Ιούλιος δεν έχει ιδιαίτερη δυναμική επί του παρόντος και ο Αύγουστος έχει αρχίσει να δημιουργεί σιγά-σιγά μια σοβαρή καμπύλη ζήτησης», τονίζει η Reservations Revenue & e-Commerce Manager της Crucial Hospitality, επισημαίνοντας ότι για το δίμηνο Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου καταγράφεται μεγάλη κινητικότητα ακόμη και σε προορισμούς που παρουσίαζαν έντονη εποχικότητα, ενώ οι κρατήσεις για τον Νοέμβριο σημειώνουν άνοδο σε ποσοστό 15% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. «Το πιο ενθαρρυντικό στοιχείο είναι το γεγονός ότι τις τελευταίες ημέρες έχουν σταματήσει οι ακυρώσεις κρατήσεων», λέει η Π. Γερολύμου και προσθέτει: «Ενα ακόμη χαρακτηριστικό της φετινής σεζόν είναι η μείωση της τιμής που καταγράφεται στα πακέτα διακοπών. Καταγράφουμε πτώση σε ποσοστό 20%-40% σε σχέση με τις τιμές πριν από την κρίση. Ενδεικτικά, πάντως, η τιμή ανά διανυκτέρευση για μια πολυτελή βίλα στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, στην οποία μπορούν να φιλοξενηθούν 8-10 άτομα, ανέρχεται σήμερα στα 250 ευρώ».

«Εξυπνα» ξενοδοχεία

Προσαρμοσμένη στις ανάγκες της ψηφιακής εποχής, η Crucial Hospitality αναπτύσσει digital στρατηγικές μάρκετινγκ με στόχο την καλύτερη διείσδυση των καταλυμάτων που διαχειρίζεται στην παγκόσμια ταξιδιωτική αγορά. «Η πώληση μέσω μεγάλων πλατφορμών, όπως για παράδειγμα η booking, είναι πιο κοστοβόρα για τον ξενοδόχο, καθώς η προμήθεια μπορεί να φτάσει και το 30%. Η ορθή διαχείριση ενός καταλύματος, ωστόσο, μπορεί να επιτύχει οικονομίες κλίμακας», επισημαίνει η Π. Γερολύμου, υπογραμμίζοντας ότι επί της ουσίας η πολιτική που ακολουθεί η Crucial Hospitality επιτρέπει τη διαφοροποίηση του μοντέλου των κρατήσεων, που στην πλειονότητά τους μέχρι σήμερα πραγματοποιούνται μέσα από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, προκρίνοντας ένα μείγμα που περιλαμβάνει αφενός ολοκληρωμένες στρατηγικές με απευθείας κρατήσεις και αφετέρου συνεργασία με τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά γραφεία παγκοσμίως. «Το μοντέλο του τουρισμού εν γένει αλλάζει. Ο ανταγωνισμός θα είναι πιο έντονος, οι τιμές πιο χαμηλές, καθώς η παγκόσμια μεσαία τάξη πλήττεται σημαντικά από την κρίση», εξηγεί η Π. Γερολύμου.

Στην κατεύθυνση, μάλιστα, μείωσης του κόστους λειτουργίας ενός ξενοδοχείου από τη μία και προσαρμογής στις σύγχρονες απαιτήσεις που γεννούν οι νέες τεχνολογίες από την άλλη, η εταιρεία διαχείρισης ακινήτων εστιάζει στην ανάπτυξη των «έξυπνων» ξενοδοχείων. «Στόχος μας είναι μέχρι το τέλος του έτους όλα τα ξενοδοχεία που διαχειριζόμαστε να μετατραπούν σε… smart, να περιορίσουμε με αυτόν τον τρόπο τα λειτουργικά έξοδα του καταλύματος και να μειώσουμε συνολικά το κόστος σε ποσοστό περίπου 15%», αναφέρει η Reservations Revenue & e-Commerce Manager της Crucial Hospitality.

Την ίδια στιγμή, μεγάλο όγκο των ακινήτων που διαθέτει στο portfolio της, η πλειονότητα των οποίων βρίσκεται στην Αθήνα και στη Μύκονο, αποτελούν τα καταλύματα που παραχωρούν προς διαχείριση οι ιδιοκτήτες τους, με την Crucial Hospitality να επικεντρώνεται στη δημιουργία αξίας στην επένδυση και ταυτόχρονα στην ανάπτυξη ενός χαρτοφυλακίου καταλυμάτων που, μέσω κεφαλαιουχικών επενδύσεων, θα αναβαθμιστούν, θα επανατοποθετηθούν στην τουριστική αγορά και θα αυξήσουν την εμπορική τους αξία.

Νέες αγορές

Με δεδομένο ότι οι μεγαλύτερες πηγές εισερχόμενου τουρισμού για την Ελλάδα είναι η Γερμανία, η Γαλλία, η Βρετανία και η Ιταλία, η Π. Γερολύμου βλέπει περιθώριο διείσδυσης του ελληνικού τουρισμού στις αγορές της Κίνας, της Ινδίας, της Λατινικής Αμερικής και της ανατολικής Ευρώπης, με αιχμή τη Ρωσία, επισημαίνοντας ότι φέτος η χρονιά θα κριθεί εν πολλοίς από τις διακρατικές συμφωνίες που θα συναφθούν.